استان ها

افزایش سرعت چرخه تولید محصولات دانش‌بنیان از ایده تا نمونه اولیه/ موانع چرخه تولید چگونه باید رفع شود؟

مسعود طاهری لاری ، در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا ، از 1400 “تولید ؛ حمایت ، موانع” نام برد و نقش و جایگاه دانشگاه در دستیابی به این هدف به شرح زیر است: با توجه به اهمیت ترویج و توسعه فرهنگ اقتصادی دانش بنیان ، انجام تحقیقات مبتنی بر نیاز و ثروت آفرینی توسط اساتید ، کارکنان و دانشجویان آزاد اسلامی ، دانشگاه مشهد با داشتن یک بسته تشویقی مادی و یک بسته معنوی ضروری است.

“طبق مقررات مربوطه ، واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی می توانند از محصولات دانشگاهی پشتیبانی كنند. با این حال ، برای حمایت و تسریع در مسائل مربوط به تولید ، باید تلاش بیشتری شود تا با اخذ مجوزهای لازم موانع موجود برداشته شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان رجبی استان هراسان برای این س ofال که چگونه دانشگاه ها می توانند از بخش تولید کشور حمایت کرده و موانع موجود در این مسیر را برطرف کنند؟ وی گفت: با اجرای طرح فرصت تحقیق دانشکده در صنعت و کارخانه های دانشگاه آزاد (وزارت علوم بخشنامه ای ایجاد کرده و سیستم اجرایی را برای انجام اقدامات مشابه آغاز کرده است) دانشگاه می تواند مشکل تولید را حل کند و از این بخش پشتیبانی کند. در زمانهای خاص با پرداختن به موانع موجود در چرخه تولید.

مشوقهای بیشتر برای فعالان اقتصاد دانش بنیان

طاهری لاری با اشاره به توانایی ها و توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی ، برای تحقق شعار 1400 ، اظهار داشت: افغانستان و کشورهای همسایه ترکمنستان) ، مزایای منطقه ای و موقعیت خاص مذهبی مشهد ، تجهیزات پیشرفته ، آزمایشگاه ها و کارگاه های پیشرفته در واحدهای دانشگاهی در استان خراسان رضوی ، مرکز رشد واحد فنی و مرکز نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی در استان خراسان رضوی امسال می تواند شعار.

در پاسخ به س anotherال دیگر ، چقدر در تحقق شعار جهش تولید خود موفق بوده اید؟ یادآوری: سال گذشته ، دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با تسریع در حمایت از دانش بنیان و پروژه های اقتصادی دانشمندان محلی و معرفی آن به یک صندوق تحقیقاتی برای تأمین امکانات ، چرخه تولید پایگاه دانش را افزایش داد. از ایده به نمونه اولیه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی توضیح داد: حمایت از نهاد علمی ریاست جمهوری ، تقویت استقلال محلی در سرمایه گذاری و اقتصاد دانش بنیان ، ایجاد انگیزه بیشتر برای فعالان حوزه اقتصاد دانش بنیان و تولید در سطح دانشگاه. استفاده بیشتر و رونق آن را ارائه می دهد.

انتهای پیام / 4078/4062 /

دکمه بازگشت به بالا