عمومی

افزایش سطح درآمد خراسان شمالی با شناسایی بازار کشورهای همسایه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمدرضا حسین نژاد دوشنبه شب در نشست با مسئولان فاروج در محل استانداری اظهار داشت: در این راستا به دلیل عدم موفقیت در اجرای طرح های جدید و مناسبی که در این زمینه به وجود آمده است. عجیب و غریب اختصاص اعتبار به مناطق کاداستر بی فایده است.

استاندار خراسان شمالی روی آوردن به ظرفیت های فراموش شده را لازمه توسعه و آبادانی منطقه دانست و گفت: مشاوران اقتصادی ایران در این کشورها باید نیازهای بازار خود و کشورهای همسایه را بدانند و به آن اهمیت دهند. مندی در پتانسیل استان ها می توانیم مبادلات بیشتری برای افزایش سطح درآمد ایجاد کنیم.

وی افزود: باید به کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت به ویژه گردشگری در بخاراسان توجه ویژه شود و با ارائه راهکارها و طرح های کارشناسی، اقامت مسافران و زائران را در استان افزایش دهیم.

حسین‌نژاد همدلی و همبستگی را از عناصر اصلی توسعه عنوان می‌کند و می‌گوید: هم افزایی در استان به ما این امکان را می‌دهد که با شورای استان برای حل مشکلات استان همکاری کنیم و وقت خود را برای حل مشکلاتی که در خدمت شورای استان نیست تلف نکنیم. .

نماینده ارشد دولت در خراسان شمالی گفت: رسیدگی به بحران آب در استان مستلزم اجرای طرح های کوتاه مدت مانند بهره است. مندی در سیستم ها و کاربردهای آبیاری مدرن ریختن برای پروژه های بلندمدت مانند استفاده از آب مرزی؛ همچنین باید برای ارتقای کسب و کارهای تخصصی برای کسب سود تلاش کرد. مندی قطره چکان آب پساب را در هیچ جای استان هدر ندهید.

در این نشست علی آذری نماینده فاروج و قوچان مجلس شورای اسلامی گفت:

علی آذری با تاکید بر انتصاب متولیان صادق و ضد فساد در دستگاه اداری محلی، افزود: تابلوی راهنما و این رنج از مردم ناشی می شود.

دکمه بازگشت به بالا