اقتصادی

افزایش ظرفیت تولید محلول ضدعفونی کننده با تسهیلات کرونایی صندوق نوآوری/”الکل” چالش تولیدکنندگان

لوله های صندوق نوآوری و شکوفایی ، یکی از شرکت های دانش دانش ، به افزایش ظرفیت تولید راه حل های ضدعفونی دستی و ضد عفونی از 10،000 بطری در روز به 75000 بطری در روز کمک کرده است.

الیش کوهزادی ، نایب رئیس شرکت دانشبونیان ، در مصاحبه با گزارشگر یک “با راه اندازی خط ضد عفونی کننده دو بار ، ما روزانه 75،000 240 بطری بطری برای مصارف عمومی و 1300 20 گالن گالن برای مراقبت های بهداشتی و بیمارستان ها تولید می کنیم.” این درحالی است که تولید 10،000 لیتر در روز است.

وی کمبود الکل را به عنوان چالشی در تولید راه حل های ضد عفونی کننده برشمرد. وی خاطرنشان کرد: هنگام تهیه الکل ، ظرفیت تولید این شرکت به دو برابر کاهش می یابد تا نگرانی های مربوط به عدم ضد عفونی کننده ها را کاهش دهد.

کوهزادی با اشاره به استفاده همه جانبه از این محلول تصریح کرد: محلول ضدعفونی کننده دست و سطح آن حاوی الکل است و ترکیبات آن عبارتند از: “اتیل الکل” و “ایزوپروپیل الکل” و محصولات ضد عفونی کننده دست و تمام سطوح فلزی از شیشه و پلاستیک استفاده شده.

مجری این طرح خاطرنشان کرد: این راه حل بر طیف گسترده ای از میکروارگانیسم ها ، باکتری ها ، قارچ ها و ویروس ها تأثیر می گذارد و آنها را در مدت زمان کوتاهی از بین می برد ، زیرا “ویروس ها می توانند روی سطح خود بنشینند و به راحتی با دست گسترش یابند.” این محلول در جلوگیری از انتقال کروناویروس و سایر بیماریهای ویروسی بسیار مؤثر است. اگر به آب دسترسی ندارید ، بهتر است از ژل و ضد عفونی کننده استفاده کنید و این نوع محصول همان اثر صابون و آب روی دستان شماست و می توان آن را کاملاً تمیز و ضد عفونی کرد.

كزادی با اشاره به ضدعفونی كننده دست و ضد عفونی كننده سطح تولید شده توسط این شركت ، ضمن آنكه این محلول دارای ویژگی های بسیاری است كه مهمترین آنها تأثیرات آن بر طیف گسترده ای از باكتری ها ، قارچ ها و ویروس هایی است كه با خشك كردن ، خشكی پوست ناسازگار هستند. و در پیشگیری از بیماری مؤثر است. این ویروسی است و دست و سطوح را بدون نیاز به شستشو ضد عفونی می کند.

وی با اشاره به تأسیسات شریان کرونری صندوق نوآوری و شکوفایی ، گفت: شرکت ما 20 میلیارد تن تسهیلات مصوب دارد و ما برای مواد اولیه مانند الکل هزینه کرده ایم. به طور کلی 12 تا 15 میلیارد مشروبات الکلی خریداری شده و 6 میلیارد مشروبات الکلی نیز وارد شده است.

کوهزادی در رابطه با برنامه های آینده این شرکت برای حداکثر ظرفیت تولید گفت: “اگر وزارت بهداشت و درمان و پزشکی نیاز به راه حل های ضد عفونی کننده داشته باشند ، تولید ادامه خواهد یافت.” در حال حاضر ، ما شاهد کاهش تعداد کشته ها و تلفات ناشی از شیوع کرونا ویروس هستیم. یکی از دلایل انطباق جمعیت و کاهش ترافیک شهری است. با شروع فصل سرما از پاییز ، پیش بینی می شود که برای پیشگیری از بحران با بیماری دیگری روبرو شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا