حوادث و رویداد

افزایش مسافرین مترو و اتوبوس پس از تعطیلات نائورو روس


آفتاب نیوز:

وی در پاسخ به سوالی درباره حمل و نقل عمومی در هنگام فاجعه کرونا گفت: نگرانی هایی درباره اجرای مجدد طرح ترافیک وجود دارد. ما یک میلیون سفر داشتیم که طبیعتاً به 80،000 سفر در روز در کرونا کاهش می یابد.

وی ادامه داد: مترو تقریباً بسته است زیرا وقتی این جمعیت را بر تعداد ایستگاه ها و قطارها تقسیم می کنیم می بینیم که عملاً بسته است.

افزایش مسافرین مترو و اتوبوس پس از تعطیلات نائورو روس

شهردار تهران افزود: “بعد از تعطیلات ، در Farwardin ’16 ، نسبت به هفته اول فوروارد 40 درصد افزایش بار داشتیم اما در همان روز ، در مقایسه با همان روز سال گذشته فقط 15٪ مسافرت داشتیم.”

حناچی اظهار داشت: ما به خدمات و نیازهای مسافرتی پاسخ می دهیم اما برای آموزش و سیگنال به عموم مردم گام برداشته ایم که موارد بسیاری برای حل شدن وجود دارد.

وی گفت: “ما کسی را وادار به سوار شدن به قطار نمی کنیم ، اما مهم این است که مردم در قطار یا اتوبوس سوار شوند.” با این حال ، برخی از مقامات می گویند مردم باید از قطار و اتوبوس خودداری کنند.

شهردار تهران ادامه داد: امروز تصمیم گرفته ایم به جای سه نفر در صندلی عقب بنشینیم و فقط دو نفر از رانندگان تاکسی به جای سه نفر استفاده کنیم تا بتوانیم فاصله ای بین مسافران ایجاد کنیم.

برای عملکرد صحیح مسافت اجتماعی ، حداقل باید سه برابر فضای موجود در حمل و نقل فضایی وجود داشته باشد.

وی گفت: “ما در بخش پسماند مشکلی نداریم. ما با فرزندان اداری سازمان آنها مشکل داریم اما با کسانی که در جمع آوری زباله ها مشکلی ندارند تقصیری نداریم.”

تهران مایر ادامه داد: در زمینه پزشکی پرونده ای از شهادت داشته ایم ، اما جالب اینجاست که در گلخانه های ما شاهد عفونت آنقدر شلوغ و از نظر اجتماعی نیستیم.

هاروچی اظهار داشت: با شیوع کورونا فعالیت فرهنگی زیادی را آغاز کرده ایم و سعی کرده ایم با همه منابع خود اقدامی انجام دهیم تا آگاهی مردم بیشتر شود.

وی گفت: “این هفته برنامه ترافیک برای رفع بار از وسایل نقلیه عمومی اجرا نشده است ، اما هفته آینده اجرایی می شود. ما از وقت اداری دفاتر استفاده خواهیم کرد و تعطیل را بین ساعت 14 و 16 اعلام خواهیم کرد.”

تهران مایر اضافه کرد: “روش کلی کاهش فعالیت است.” ما باید با کرونا زندگی کنیم ، اما باید پروتکل های موجود در این زمینه را رعایت کنیم و باید به یاد داشته باشیم که اگر یک طرح ترافیک عملیاتی نشود ، ناگزیر عواقبی خواهد داشت.

خطاب به هاناچی ، میزبان گفت: “به نظر می رسد که پول زیادی دارید ، اما خیلی کار نمی کنید.

حناچی گفت: “ما قول می دهیم مبلغی بیشتر از آنچه بپردازیم بپردازیم ، اما واقعیت این نبوده است.”

خطاب به شهردار تهران ، مجری گفت: “آیا موافقید كه مدیر موفق مدیری است كه تحت شرایط فعلی می تواند از آنجا جابجایی كند؟”

حناچی گفت: این طور نیست. وقتی وعده می دهید اما نتوانید آن را عملی کنید ، دست مدیر پر است.

وی خطاب به میزبان این رویداد گفت: آیا نمی دانید در شهرداری تهران با چه مشکلاتی روبرو هستیم؟

میزبان گفت: می دانم شما چه مشکلی دارید.

حناچی ادامه داد: ما در شهرداری تهران با بدهی 50 هزار میلیارد تومانی روبرو هستیم.

وی افزود: “تا زمان پرداخت این بدهی ، اعتبار جدید دریافت نمی کنیم.”

شهردار تهران در پایان سخنان خود گفت: طی دو ماه گذشته تمام تلاش ما این بوده است که مردم برای گذراندن اوقات خوبی باشند نه اینکه نگران بیماری باشند.


تمام مقالات سایت بر پایه سامانه آنلاین، اقدام به بازنشر می نماید، به همین خاطر مسوولیت تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر عهده منابع اصلی بوده و پایگاه اینترنتی گزارشگر یک هیچ مسوولیتی در قبال همه محتوای سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا