حوادث و رویداد

افزایش مصدومان زلزله رامیان به ۱۰ تن / خسارت به برخی ابنیه

رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیاتی سازمان امداد و نجات هلال احمر از مصدومیت 10 نفر در زلزله رامیان در استان گلستان خبر داد.

حسین درخشان در مصاحبه با گزارشگر یک ، وی با استناد به گزارش اولیه تیم رضایت ماه هلال احمر در مورد زمین لرزه ای به بزرگی 5.1 ریشتر در رامیان ، استان گلستان ، گفت: “پس از این زمین لرزه ، 36 قدیس ماه سرخ به منطقه آسیب دیده رامیان و روستاهای گورچای ، ال هادی و ویرو اعزام شدند. انجام شد.” وجود داشت.

وی گفت: سه دستگاه آمبولانس ، شش دستگاه خودروی دارسبک و یک دستگاه موتورسیکلت با تابش ماه و مرطوب به منطقه آسیب دیده از زلزله اعزام شدند. ، ویرو و … برخی از ساختمان ها آسیب دیده اند.

درخشان در مورد تعداد مصدومان ناشی از زلزله گفت: “براساس گزارش های اولیه 10 نفر زخمی شدند که 7 نفر در روستاهای قرچای و 3 نفر در روستاهای الهادی بودند و خدمات پزشکی ارائه شد.”

به گفته رئیس مرکز کنترل عملیاتی و هماهنگی سازمان امداد و نجات هلال احمر ، جمعیت ماه هلال احمر هنوز در مناطق آسیب دیده از زلزله آماده است.

وی گفت: در مسیر روستاهای الهادی و ویرو ، کوه سقوط کرد و منجر به محدودیت تردد برای وسایل نقلیه معمولی شد و فقط وسایل نقلیه کمکی می توانند حرکت کنند.

انتهای پابام

دکمه بازگشت به بالا