بین الملل

افشای ابعاد دیگری از وضعیت نظامی کره شمالی؛کماندوهای خطرناک بزرگترین یگان نیروهای ویژه در جهان/عکس

یکی از مهمترین قطعات ماشین جنگی کره شمالی کماندوها هستند و پیونگ یانگ شاید بزرگترین یگان نیروهای ویژه در جهان را در اختیار داشته باشد که دارای 200 هزار زن و مرد ، از جمله یک نفر آموزش دیده ویژه است.

“نشنال اینترست” گزارش داد: “کماندوهای کره شمالی برای عملیات و تهدیدهای نامتقارن برای دشمن در سراسر شبه جزیره کره و فراتر از آن آموزش دیده اند.” این توپخانه متشکل از چتربازان و نیروهای ویژه بود.

* توجه به نیروهای ویژه را شروع کنید

این نشریه اشاره کرد که نیروهای پیاده نظام و زرهی کره شمالی در مقایسه با آمریکا و کره جنوبی کم است و فاقد تجهیزات نظامی پیشرفته است. با توجه به منافع ملی ، کره شمالی اهمیت نیروهای ویژه را در پاسخ به این موضوع افزایش داده است. این کشور دارای 25 تیپ ویژه و 5 گردان نیروهای ویژه است که در خط مقدم برای انجام ماموریت های مختلف از جمله چتربازی و ترور در خاک دشمن آموزش دیده اند.

* نقش نیروی هوایی

از 200 هزار کماندوی کره شمالی ، حدود 150 هزار نفر در یگان های پیاده نظام سبک هستند.به در نبرد احتمالی ، نیروی هوایی کره شمالی فرودگاه های دولتی ، ساختمان های دولتی (کره جنوبی) ، جاده های اصلی ، بزرگراه ها و زیرساخت ها را نیز هدف قرار می دهد. همچنین هشت “تیپ تک تیرانداز” در کره شمالی وجود دارد. این واحد مأموریت ها و عملکردهای مختلفی را تقریباً مانند رنجرز ارتش ایالات متحده ، نیروهای ویژه ایالات متحده و نیروی دریایی انجام می دهد. برخلاف همتایان آمریکایی ، به نظر می رسد برخی از این واحدها قادر به انجام عملیات هوایی معمولی ، حملات هوایی یا حملات دریایی هستند.

جنبه دیگری از وضعیت نظامی کره شمالی افشا شده ، کماندوهای خطرناک بزرگترین نیروهای ویژه جهان / عکس

* نوع تیرانداز تیک با ماموریت های مختلف

تیپ های تک تیرانداز در مأموریت های شناسایی و به اصطلاح اقدام مستقیم از جمله ماموریت های ترور ، حمله به اهداف مهم ، اهداف نظامی و خرابکاری آموزش دیده اند. آنها اغلب از لباس نظامی غیرنظامی یا کره ای یا آمریکایی استفاده می کنند.

سرانجام ، یک دفتر شناسایی متشکل از چهار گردان شناسایی جداگانه. این گردان پنج نفره بسیار آموزش دیده و سازمان یافته اطلاعات دشمن را مرتب کرد. در صورت وقوع جنگ ، کره شمالی احتمالاً ده ها حمله فردی را در سراسر کره جنوبی از خط مقدم تا بندر جنوبی بوسان انجام خواهد داد. این که آیا این واحدها می توانند دفاع هوایی و دریایی مهم سئول را دور بزنند ، موضوع دیگری است. البته این احتمال وجود دارد که ارتش کره جنوبی خسارات هنگفتی به کماندوهای کره شمالی وارد کند.

جنبه دیگری از وضعیت نظامی کره شمالی افشا شده ، کماندوهای خطرناک بزرگترین نیروهای ویژه جهان / عکس

* کماندوهای خطرناک کره شمالی

این گزارش نتیجه می گیرد که نیروهای ویژه کره شمالی از یک واحد نفوذ ساده که برای حمله از پشت سر دشمن طراحی شده است به یک واحد بسیار خطرناک تبدیل شده اند. آنها حتی برای حمله و تخریب عمارت رئیس جمهور کره جنوبی آموزش دیده بودند.به بسیاری از آنها در نبرد جان خود را از دست می دهند ، اما آموزش نظامی ، سختگیری و تلقین سیاسی آنها را به یک دشمن ترسناک تبدیل می کند.

310 310

دکمه بازگشت به بالا