اجتماع

اقدامات حوزه مواد مخدر کُنشی باشد نه واکنشی

گزارشگر یک/گلستان استاندار گلستان گفت: در فعالیت‌های پیشگیرانه مخفی‌کننده حوردان مواد مخدر باید شبه‌ای از استاندار گلستان گفت: در فعالیت‌های پیشگیرانه احتمال می‌دهد.

دکتر علی‌محمد زنگانه امروز در حاشیه مراسم روز جهانی مبارزه با مواد مخدر که رئیس‌جمهور به صورت ویدئو ویدئو کنفرانس با جمهوری برگزار می‌شود، اظهار کرد: مواد مخدر منشأ از آسیب‌های اجتماعی است و برای این که خانمان سوز باید پیشگیرانه در دستور کار دستگاه‌ها قرار گیرند. اجرایی قرار گیرد و این نباید واکنشی باشد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه استان گلستان پایلوت کشوری اجرای جامع کنترل آسیب‌ها را باید در مقابله با مواد مخدر در دستور کار قرار داد.

استان گلستان با اشاره به انتخاب دستگاه‌ها و شهرستان‌های برتر در اجرای برنامه‌های مبارزه با مواد مصرفی، ضمن اینکه باعث ایجاد الگو در این حوزه می‌شود، بیان کرد: مسیر الگوهای محله‌حور باید با طرح شهید شوشتری تداوم کند.

زنگانه با اشاره به اینکه از الگوهای موفق ملی در مبارزه با مواد مخدر باید در دستور کار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باشد، بیان کرد: اجرای مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای همه دستگاه های ضروری است و در عین حال. باید از خیرین در این حوزه به خوبی استفاده کرد.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا