بین الملل

اقدام فریبکارانه سفیر آمریکا در لبنان

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار؛ اقدامات فریبنده ای که هنجارهای دیپلماتیک و بین المللی را نقض می کند و تلاش می کند تا مردم لبنان را تحریک کرده و آنها را به خیابان ها بکشاند ، نشانه های آشکار دخالت واشنگتن در امور لبنان است. دیروز وی برای جویا شدن از قیمت مواد غذایی از چندین فروشگاه در بیروت بازدید کرد و قفل شدن تحمیل شده توسط واشنگتن به لبنان یکی از دلایل اصلی بحران اقتصادی و معیشتی لبنان است.

تلویزیون المانار به نقل از یك متخصص آمریكایی گفت كه دیوید شنكر ، سفیر اسبق آمریكا در لبنان ، دوروتی شیعه ، شش ماه پیش گفت: “در شش ماه آینده ، یعنی در ماه جولای ، ما اعتصاب غذا خواهیم كرد.”

هاشم السید حسن خبرنگار تلویزیون المنار در گزارشی با اشاره به اقدامات فریبنده و نمایشی دورتی شیا گفت: و این اقتصاد. “بعد از ماسک زدن به خیابان ها ، آخرین نوآوری های او در چندین فروشگاه در بیروت ظاهر شد و خواستار قیمت مواد غذایی بود که در تاریخ دیپلماسی بی سابقه بود.

یک کارشناس گفت: “این خلاف عرف و سنت و کنوانسیون ژنو است. او طوری رفتار می کند که گویی یکی از ارکان سیاسی لبنان است. کاری که امروز سفیر آمریکا در کره انجام می دهد این است که زمینه را برای مرحله حضانت در لبنان فراهم می کند.” رفتن به فروشگاه به روشی جذاب و گستاخانه به معنای آغاز یک کارزار انتخاباتی در لبنان به نفع طرفداران آمریکایی است. “

خبرنگار افزود كه آمريكا در تلاش است تا از طريق سفير خود در بيروت رديف سرپرستي لبنان را ايجاد كند. در همین حال ، ایالات متحده لبنان را در چندین منطقه محاصره کرد.

علی مراد ، کارشناس آمریکایی گفت: “ایالات متحده در لبنان ، از بخش بانکی گرفته تا مبادلات بانکی تا بانک های اعتباری خارجی ، به ویژه بانک های آمریکایی ، نقش شیطانی دارد.” آمریکایی ها به کارتل فشار می آورند و این کاملاً مشخص شده و دیگر پنهان نیست. دیوید شنکر ، سفیر پیشین آمریکا در کره ، در کنفرانسی که در 10 مارس در انستیتوی واشنگتن برگزار شد ، گفت: “من انتظار دارم در ماه جولای ، شش ماه دیگر اعتصاب غذا کنم.” “این هدف اساسی آمریکایی ها است.”

خبرنگار المنار گفت که سفیر ایالات متحده بار دیگر سعی کرد از طریق تبلیغات رسانه ای وانمود کند که به لبنانی ها و مردم لبنان علاقه دارد ، اما نمی تواند دست داشتن کشورش در جنایات لبنان را پنهان کند. ، وی شخصاً در حال بررسی تأثیر جنایات خود است.

311311

دکمه بازگشت به بالا