اجتماع

اماده باش شهرداری تهران برای بارش‌های احتمالی/تامین تجهیزات برف روبی در سطح مناطق

سرپرست اداره کل امور خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر لایروبی ۱۰۰ کیلومتر از انهار رو باز شهر تهران به صورت مستمر از عوامل خدمات شهری برای بارش های احتمالی و تجهیزات برف روبی در سطح مناطق شهر تهران خبر داد.

علیرضا جعفری در گفت‌وگو با گزارشگر یک، در کانال‌های روند لایروبی و مسیل‌های سطح شهر تهران و آماده‌سازی مجموعه خدمات شهری شهرداری تهران برای وقوع احتمالی فصل پاییز و زمستان گفت: معمولاً به صورت مستمر به ویژه باتوجه در آغاز فصل پخش‌های لایروبی کانال‌ها و مسیل‌های شهر تهران انجام می‌شود. کانال هم لایروبی ها و هم رسوب برداری حوضچه ها و مسیل های سطح شهر به صورت مستمر انجام می شود.

وی افزود: لایروبی انهار روباز سطح شهر تهران نیز می‌تواند به صورت مستمر و نظارت انجام شود، به شکلی که ۷۰ کیلومتر از مسیل‌ها به همراه بالغ بر ۱۰۰ کیلومتر آنهار روباز شهر تهران در طول هفته باز می‌شود. می‌شوند و نقاط حساسی که از سنوات گذشته دارای مشکل شناسایی می‌شوند، روزانه بررسی می‌شوند.

جعفری ادامه داد: در حال حاضر در سطح شهر مشکل مشکلی نیست و لازم است برای وقوع احتمالی ایجاد شده باشد. در شب های آینده نیز که هواشناسی پیش بینی بارش را داشته است به ویژه در ارتفاعات مربوط به عوامل خدمات شهری وجود تا در صورت وقوع، مشکل خاصی را در تهران شاهد نباشیم.

سرپرست اداره کل امور خدمات شهری شهرداری تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود در تشریح معاونت خدمات شهری شهرداری تهران برای ایجاد آماده‌سازی برای رسوب‌برداری از سیل امامزاده داوود اشاره کرد و افزود: رسوباتی که از سیل امامزاده داوود به مسیل‌های پایین دست می‌دهد. تهران آمده بود به طور کامل گزارش شده و مشکل وجود ندارد.

وی تاکید کرد: مناطق شهرداری نیز تجهیزات لازم را در اختیار دارند تا برای برف روبی و مدیریت بار باران نیاز دارند . در مناطق مناطق پیمانکاران مجزا نسبت به لایروبی انها رو باز پیگیری مستمر را انجام می دهند؛ به این ترتیب انجام کامل در حوزه خدمات شهری به لحاظ تجهیزات و نیروی انسانی ایجاد شده و خدمات شهری نیز در بام آماده می‌شود

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا