حوادث و رویداد

امدادرسانی به ۸۵۶۷ نفر در حوادث جوی ۶روز گذشته

رئیس جمعیت امداد و نجات هلال احمر از نجات 4000 نفر در شش روز گذشته خبر داد.

به گزارش گزارشگر یک ، مهدی ولی پور با اشاره به گزارش خدمات امداد و نجات در حوادث جوی از چهارم تا سوم دسامبر ، گفت: ، کرمان ، گلستان ، هرمزگان ، گیلان ، مازندران ، مرکزی ، همدان و یزد تحت تأثیر پدیده های جوی مانند سیل ، سیل ، برف و کولاک قرار گرفته اند.

وی با اشاره به امدادرسانی به 8 هزار و 567 نفر افزود: گروههای امداد و نجات هلال احمر از 4 شهر ، روستا ، مناطق عشایری و 5 منطقه کوهستانی به هموطنان کمک کردند که از این تعداد 8301 مورد آبگرفتگی و آبگرفتگی قرار گرفتند و 266 نفر نیز گرفتار برف شدم بلیزارد از خدمات نجات بهره مند شده است.

رئیس امداد و امداد در خصوص ارائه خدمات اسکان اضطراری به هموطنان گفت: در عملیات امداد و نجات 8 نفر خدمات اسکان اضطراری دریافت کردند و 19 نفر نیز به منطقه امن منتقل شدند.

وی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هلال احمر گفت: متأسفانه شش نفر در هرمزگان ، دو نفر در بوشهر و یک نفر در گیلان کشته شدند.

ولی پور با تاکید بر تخلیه آب 125 واحد مسکونی در منطقه آسیب دیده از تصادف جوی گفت: 31 دستگاه خودرو از آب و گل و 36 دستگاه از برف آزاد شدند.

وی با 824 نجات دهنده و نجات دهنده در قالب 212 تیم ، در مجموع 196 چادر ، 2847 پتو ، 1334 فرش ، 4888 کیلوگرم نایلون ، 1238 بسته مواد غذایی و مقدار زیادی روغن ، برنج و لوبیا به هموطنان خود کمک کرد. . شکر برای قربانیان توزیع شد و کارهای امدادی در بوشهر ، سیستان و بلوچستان ، هرمزگان و فارس ادامه دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا