عمومی

امروز هیچ قدرتی قادر به غلبه بر سپاه پاسداران نیست

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و “روز سپاه پاسداران” به فرمانده ، سرلشکر حسین سلامی تبریک گفت. -به عنوان رئیس سپاه.

متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

اخوان محترم حسین سلامی رئیس سپاه پاسداران
فرمانده کل محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

خداحافظ خداحافظ

فرارسیدن شاوان سوم ، سالروز مبارک تولد سید شباب از بهشت ​​حاج عبدالله الحسین (علیه السلام) ، حاکم شهید و سرور آزادگان جهان. صمیمانه تبریک می گویم. آقا و همه فرماندهان ، مدیران و کارمندان مجاهدین ، ​​انقلابیون ، ولایات ، خادمان و دارای اطلاعاتی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

تقریباً 43 سال پس از طلوع خورشید خیره کننده “پاسداری” در قلمرو انقلاب اسلامی و نقش آفرینی بزرگ و شگفت انگیز پادگان انقلاب در بخشهای مختلف کشور ، حقیقتی بزرگ و تصویری قدرتمند و افتخارآمیز ترسیم شده است. “سپاه” ، بر اساس عاشورا و شجاعت و شهامت بی نظیرش ، در هر صحنه دفاع از دستاوردها و ارزشهای نهضت اسلامی ، چشم در چشم با یک امپراتوری سلطه و استکبار در یک میدان بزرگ و تاریخی مبارزه کرده است. . ما به قدرت و پشتیبانی ابدی خدا از یک کشور پایدار ، شریف و قهرمان اعتماد می کنیم. هل دادن آنها از خطوط مقدم دشمن نشان می دهد هیچ نیرویی نمی تواند نگهبانان عزیز شما را شکست دهد.

امروز “سپاه” و “گارد” که با برافراشتن پرچم مکتب ناب اسلامی و عاشورای حسین (ع) در فرهنگ عصمت و طهارت علیهم السلام (علیهم السلام) تربیت شده اند ، آینه همه شگفتی ها هستند. و امروز قدرت و قدرت بی پایان مردم ایران با صدای بلند گریه می کند: ما قدرت تجاوز و مقاومت را داریم. “به عبارت دیگر ، در روز موعود ، شما می توانید به مرکز تهدید و منابع دشمنان دشمن خود از هر اندازه و قدرت حمله کنید.”

حوزه ماموریت سپاه و فعالیت های پادگان انقلابی گواهی می دهد که قدرت امروز جمهوری اسلامی ایران یک نیروی قابل اعتماد است. در این روز بزرگ و شاد می توانید خاطرات و وقایع معنادار گذشته نه چندان دور را به دوستان و دشمنان خود یادآوری کنید که این امر می تواند قدرت بازدارندگی انقلاب اسلامی و اعتماد شما به تهدیدات و قدرتهای دشمن را تضعیف کند. جلو واضح تر می شود.

دشمنان در حال عبور از سرزمین ها و سرزمین ها ، و همچنین تک شلیک ها ، هنگامی که کشتی های جنگی سلطنتی انگلیس قدرتمند ، که صدها سال بر جهان حکومت می کنند ، تحقیر و ضعیف دستگیر می شوند ، یا جاسوسان و هواپیماهای بدون سرنشین استراتژیک رژیم تروریستی ایالات متحده در مناطق سرنگون می شوند و آبهای میهنی. حاکمیت قدرت محبوب ایران در آسیای غربی و سواحل مدیترانه بسیار ترسناک و وحشتناک می شود و رژیم صهیونیستی قبل از ورود به مرحله دوم انقلاب دارای قدرت است. رژیم های جعلی ، کودک کش و تحریف شده را از جغرافیای سیاسی منطقه نابود و به لطف خداوند از بین می برد. او این حقیقت را آشکار کرد که این توهم و افسانه نیست ، بلکه واقعیتی است که اراده و ایمان چند برابر می شود. ایران و پادگان انقلابی به نام ایران

سپاه روح برادری و برادری را خمیر اصلی ساختار معنوی این نظام آسمانی قرار می دهد و مظهر و اردوگاه کسانی است که از کسی جز خدا نمی ترسند و فقط شهید “حاج قاسم سلیمانی” است ، زمینه پر سر و صدا برای آن کافی است. مردم سرزمینش با امیدها و انگیزه های متراکم ، مطمئن باشید که می توانید بدون نگرانی و اضطراب در مسیر آینده ای روشن و قله های بلند شکوه ، عظمت و اقتدار عالی این کشور قدم بردارید.

جاده دشوار است ، اما پادگان انقلابی واقعاً نشان داده است که برای جاده ای صاف و آسان ساخته نشده است. آنها افرادی مصمم هستند که متولد شده اند تا این قله های بلند و روزهای سخت تاریخ و روزهای بزرگ خدا را فتح کنند.

با دشوارتر شدن اوضاع ، ما سپاسگزاریم که سپاه و ارتشهای آن و مدافعان کشورمان بزرگتر ، عمیق تر ، عمیق تر ، آینده نگرتر ، قویتر و امن تر از منبع حکمت الهی مقام معظم رهبری شده اند رهبر. انقلابی و فرمانده کل امام خامنه ای. موفق باشید ، افتخار کنید ، و پیروز شوید.

در روز تولد حسین بن علی (ع) ما از خدای متعال و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) یاری می گیریم ، ولی پاسداران انقلابی را برای تربیت سپاه و حمایت و همراهی مردم ادامه می دهیم. ، تقویت مقاومت ، انزوای دشمنان ، پذیرش برنامه های بزرگ در رویدادهای مهم ، پیگیری آرمانها و اهداف عالی ، تقویت وحدت ، برادری و برادری با ارتشهای شورانگیز و انقلابی و سایر ارتش ها و عملیات روانی و رسانه های دشمن خنثی سازی جنگ و افزایش دفاع بازدارندگی سیستم و موشک ها ، توسعه در آگاهی از جنگل و جنگ سایبری ، تعمیق عملیات دریایی و زمینی ، امداد و خدمت به مردم ، بلوغ رویکردها و رفتارهای اجتماعی در زمینه ساخت و ساز ، محرومیت ، اقتصاد مقاومتی و برتری اشراف و اطلاعات بیش از دشمن توسعه؛ و درود و سلام بر شما و رحمت و برکات خداوند باد.

سرگرد ژنرال محمد باقری
رئیس ستاد نیروهای مسلح

دکمه بازگشت به بالا