حوادث و رویداد

امکان گزارش آنلاین سرقت خودرو به پلیس

افسر پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد که دیر یا زود امکان ثبت نام برای گزارش های آنلاین سرقت اتومبیل وجود دارد.

سردار علیرضا لطفی در مصاحبه با گزارشگر یک ، وی گفت که اطلاعات یکی از ارکان اصلی فعالیت های ناجا و از اهداف و اولویت های جدی این واحد است. “در همین راستا ، در سالهای اخیر ، کلیه واحدها و ادارات پلیس اقدام به اطلاعات در دستور کار کرده اند.”

“پلیس آگاهی اقدامات زیادی را در این زمینه در دستور کار قرار داده است که برخی از آنها در حال اجرا و برخی دیگر در حال انجام است.” به عنوان مثال ، سامانه “نما” پلیس آگاهی ساخته شده و به منظور دسترسی شهروندان به وسایل مسروقه بدون نیاز به مراجعه به انبار پلیس آگاهی برای کاهش مراجعه حضوری و بهبود سرعت و دقت در شناسایی و شناسایی اموال مسروقه ساخته و اجرا می شود. این سیستم را بررسی کرده و برای دریافت آن اقدام کنید.

وی افزود: “آخرین مرحله سپری شده و اقدام دیگری که به زودی انجام می شود ، امکان ثبت گزارش سرقت اتومبیل به صورت آنلاین است.” برای این موضوع ، بخشی در برنامه تلفن همراه “پلیس من” ایجاد شده است تا بخشی که کاربران می توانند در صورت سرقت خودرو خود ، در مراجع قضایی و غیره ، آن را نصب و ثبت کنند.

کمیسر پلیس آگاهی تهران گفت: سرعت گزارش گمشدگان در موارد سرقت مانند سرقت اتومبیل بسیار مهم است. “شهروندان می توانند بدون نیاز به مراجعه به آزمایشگاه ، سریعاً برای سرقت خودرو ثبت نام كنند.” برای مهلت تعیین شده در طی روند شکایت با دادستان تماس بگیرید.

لوت فی گفت گزارش های ثبت شده توسط شهروندان بصورت آنلاین به همه گشت های پلیس تحویل داده می شود. وی افزود: “در این شرایط ، احتمال و قدرت تشخیص خودروی سرقتی افزایش می یابد.” البته بیش از 85 درصد خودروهای مسروقه در تهران پیدا شده است و امیدواریم با انتشار این سیستم میزان کشف پلیس افزایش یابد.

وی در مورد تأیید گزارش ثبت شده در این نرم افزار گفت: شرط ثبت گزارش با این سامانه ثبت گزارش با همان شماره تلفن همراه ثبت شده به نام مالک پلاک مسروقه است.

به گفته رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ، این سیستم به زودی در دسترس است و شهروندان می توانند از آن در تلفن های همراه خود استفاده کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا