عمومی

انتخابات پزشکی – ورزشی در سردخانه وزارت‌خانه!

این سوالی است که علی نژاد می تواند به آن پاسخ دهد ، و در صورت مناسب ، آقای سل تانی فر ، وزیر ورزش و جوانان. آیا شما به آنچه که این روزها برای وزارت و گوشهای شما اتفاق می افتد بسیار توجه می کنید؟ آیا می توانید شایعات را بشنوید؟ به نظر می رسد خبرچین ها به حرف شما گوش نخواهند داد. حتی اگر اینگونه نباشد ، خبرها در یک شبکه مجازی به خبر می رسد که انگشت شست شما را روی صفحه گوشی هوشمند شما به سمت بالا و پایین حرکت می دهد. من این س inال را در ذهن خود فراموش کردم ، آیا می توانید دلیل منطقی برگزاری انتخابات فدراسیون های مهم مانند فدراسیون پزشکی ورزشی را برای ما بگویید؟ من دلایل مهم زیر را می گویم:

1) سلامتی ورزشکاران و افرادی که به دلیل اپیدمی کرونا تاکنون درگیر ورزش هستند ، حفظ شود.

2) از آنجا که به المپیک توکیو نزدیک است ، ورزشکاران به دلیل فاصله از زمین بازی (تمرین و مسابقه) در معرض آسیب های مختلف قرار می گیرند ، که به مدیریت و نظارت مداوم نیاز دارند.

3) عدم آمادگی ورزشکاران (از نظر جسمی و روحی همانطور که در بالا ذکر شد) انگیزه بالایی برای استفاده از مکمل ها و انرژی زاها است که بدون شک نیاز به مشاوره ، آموزش و تهیه مکمل های استاندارد دارد.

4) همچنین توجه به جایگاه فدراسیون تربیت بدنی و پزشکی در آموزش عمومی که فعالیتها و ورزشها در خانه انجام می شود و حفظ و ارتقا the سلامت جامعه قابل توجه است!

5) عدم وجود استراتژی بودجه کافی در آینده نزدیک با مشکلات مالی زیادی روبرو خواهد شد ، زیرا تمرکز و وابستگی اصلی اتحاد پزشکی به کمیسیون درآمد و خدمات درمانی بیمه ورزشی است.

دلایل زیادی وجود دارد که می توانید آن را به عقب و جلو ردیابی کنید ، اما شایعاتی نیز وجود دارد که ممکن است شخصی آن را برای شما ارسال نکرده باشد یا شما آن را نشنیده باشید و شخصاً شخصاً آن را ندیده اید ، نخوانده یا نشنیده اید. من می خواهم شما بیایید و انکار کنید و بگویید: “نه ، همه اینها همانطور که گفتید شایعه است.”

شایعاتی مبنی بر عدم برگزاری انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی وجود دارد زیرا گزینه های مورد بررسی وزارت ورزش هنوز تأیید نشده است!

شایعاتی مبنی بر اینكه وزارت دفاع می خواهد با خاتمه دادن به عملیات مسجد برای مدت شش ماه و اتكا به موقعیت فدراسیون ، نامزد شود.

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه مهندسان در تلاشند اصطلاح معروف “مهندسی انتخابات” را پیاده کنند و یک نفر را به عنوان گزینه وزارت به عنوان رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی انتخاب کنند!

همه اینها شایعه است ، اما شنیده می شود و افکار زیادی را تحت تأثیر قرار می دهد. فدراسیون پزشکی ورزشی یکی از فدراسیون های خدماتی است ، هم در زمینه قهرمانی و هم در بخش دولتی ، که از طریق آن کارهای زیادی انجام می شود. و ممکن است برای افراد عادی آنقدرها مهم نباشد ، اما برای ورزشکاران و کسانی که به ورزش مشغولند مهم است. اگر سوالی که من پرسیدم پاسخی بود برای آنچه خوب است ، همانطور که پیرمرد معروف گفت ، این فیلم در اینترنت است. مجازی بیرون آمد شما خود و وزارت خود را می شناسید ، خود و دولت خود را می شناسید!

251 251

دکمه بازگشت به بالا