استان ها

انتخاب رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی منطقه دو کشوری از استان گلستان

به گزارش گزارشگر یک، در این جلسه، محمد اسلانی کتولی با اکثریت آرا به عنوان رئیس منطقه دو کشوری منصوب شد.

در این جلسه که به عنوان اولین جلسه رؤسای منطقه دو کشوری امروز بیست و هفتم خرداد 1403 در سالن جلسات سازمان استان گلستان برگزار شد، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور و رؤسای استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی نیز حضور یافتند.

طی این نشست حجت اله علی محمدی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور که صبح امروز بیست و هفتم خرداد 1403 به استان گلستان آمده بود، بیاناتی را در راستای اهداف و برنامه های شورای ششم ارائه نمودند.

وی طی این سفر با کارکنان سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان دیدار کرده و به گفتگو نشست.

علی محمدی در نشست صمیمی با ریاست و کارکنان سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان که امروز بیست و هفتم خرداد 1403 در محل سالن جلسات سازمان استان برگزار شد، اظهار داشت: کارکنان و کارشناسان سازمان بهترین سرمایه‌های انسانی در جهت اعتلای سازمانی هستند.

وی در این نشست، با اشاره به ظرفیت‌های موجود در بدنه کارشناسی سازمان تصریح کرد: با ایجاد زیر ساخت‌های مورد نیاز و شناخت توانمندی‌ها می‌توان تحولی بنیادین در حوزه‌های مختلف سازمان رقم زد و این مستلزم همراهی بیش از پیش تمامی همکاران در سطوح مختلف است.

لازم به ذکر است در این نشست همکاران استان در مورد مسائل شغلی، اداری، صنفی و تخصصی خود به بحث و گفتگو با ریاست سازمان مرکزی پرداختند.

46

دکمه بازگشت به بالا