اقتصادی

انتخاب کاشی مرجان مناسب محیط های مختلف

به گفته گزارشگر یک ، کاشی یکی از اجزای اصلی یک خانه است که می تواند در هر محیطی مورد استفاده قرار گیرد. خرید کاشی می تواند هر قسمت از خانه شما را زیبا کند. امروزه در بیشتر کارخانه ها ، انواع کاشی ها برای مکان های مختلف ساخته می شوند. البته آنها معمولاً هر مدل کاشی را برای هر قسمت از خانه درست می کنند تا دیوارهای مناطق مختلف خانه را تنظیم کند. دلیل ساخت کاشی های یک مدل مناسب در محیط های مختلف این است که هیچ کاشی مناسب برای همه محیط ها وجود ندارد ، بنابراین مشتریان باید قبل از خرید کاشی ، محیط فروش مورد نظر خود را به فروشنده اطلاع دهند. ضروری. در ادامه این متن ، سعی خواهیم کرد انواع کاشی های مرجانی و خصوصیات کاشی های مناسب برای هر محیطی را بیان کنیم.

هنگام خرید کاشی به چه مواردی باید توجه کرد؟

خریداران کاشی معمولاً کسانی هستند که می خواهند کاشی را برای کل خانه انتخاب کنند. این افراد به راحتی می توانند کاشی هایی متناسب با یکدیگر برای کل خانه انتخاب کنند. به طور کلی کاشی های مرجانی در مدل های کاشی تولید می شوند که برای هر محیط خانه مناسب است و انتخاب را برای خریداران آسان می کند. با این حال ، گاهی اوقات مشتریان پس از تعمیر خانه فقط در یک نقطه از خانه به کاشی نیاز دارند. به عنوان مثال ، برخی از افراد قصد دارند فقط آشپزخانه یا حمام را انتخاب كنند. در این صورت خریدار باید فروشنده را در جریان قرار دهد تا کاشی مناسب را به فروشنده معرفی کند. کسانی که به طور کلی می خواهند کاشی بخرند باید به این دو ویژگی توجه کنند:

  • محیطی که کاشی در آن استفاده می شود
  • عملکرد فنی و الزامات طراحی کاشی

ویژگی های مهم انتخاب و نصب کاشی های مرجانی

به جز موارد ذکر شده در بالا ، هنگام انتخاب کاشی ، توجه به شکل و طرح و نصب کاشی و توجه به نقطه نظر فنی ضروری است. متن زیر به طور خلاصه هر یک از این موارد را شرح می دهد.

به زیبایی و هماهنگی کاشی توجه کنید

هنگام انتخاب کاشی ، علاوه بر شکل و مواد کاشی ، باید به هماهنگی آن با سایر اجزای خانه نیز توجه کنید. کاشی انتخابی شما باید با دکور ، اشیا، ، رنگ و شکل محیط سازگار باشد. کاشی های مرجانی مدرن در اندازه ها و اشکال مختلف متناسب با محیط و نور تولید می شوند. البته انتخاب کاشی به سلیقه شما بستگی دارد و قوانین و مقررات زیادی برای آن نباید وجود داشته باشد.

خرید کاشی های مرجانی + کاشی

یادداشت از نظر فنی

کاشی ها همچنین باید از نظر فنی با محیط سازگار باشند و دارای برخی مشخصات فنی خاص مانند مقاومت در برابر فشار مکانیکی ، تنش گرمایی ، مواد شیمیایی و … باشند. این بدان معنی است که کاشی باید متناسب با محیط باشد و هرچه محیط دارای تنش بیشتری باشد مقاومت کاشی نیز بیشتر است.

انواع و مشخصات کاشی

کاشی های مرجانی در انواع مختلفی تولید می شوند که هر یک از آنها در زیر نامگذاری شده و مختصراً هر ویژگی را شرح می دهند.

کاشی کف و دیوار آشپزخانه

کاشی های آشپزخانه در معرض بیشتر لکه های کثیفی و چربی هستند ، در حالی که قطعاً در معرض مواد شیمیایی تمیز کننده هستند. از طرف دیگر ، آشپزخانه مکانی است که به راحتی در آن خراب می شود. با تمام این مشکلات ، کاشی ای که باید برای آشپزخانه انتخاب شود ، علاوه بر زیبایی و هماهنگی با دکوراسیون منزل ، باید مقاومت خوبی داشته باشد.

خرید کاشی های مرجانی + کاشی

کاشی های کف در ورودی ساختمان

سطح تنش در ورودی خانه ها و ساختمانها بسیار زیاد است و معمولاً بیشترین میزان ترافیک در ورودی خانه ها وجود دارد. به همین دلیل باید از کاشی هایی با مقاومت بسیار بالا استفاده شود ، زیرا سایش کاشی در این قسمت بیشتر است. البته لازم به ذکر است که هنگام انتخاب این کاشی ، خانه ویلایی تا درب ورودی یا درب حیاط یک آپارتمان پنج طبقه در نظر گرفته می شود.

کاشی کف و حمام

کف حمام در معرض مواد شیمیایی مختلف است و این کاشی ها همیشه در معرض آب هستند ، بنابراین شما باید کاشی هایی با مقاومت شیمیایی بالا انتخاب کنید. کاشی های مرجانی برای کف حمام از کاشی هایی با مقاومت بالا ، سطوح خشن و ضد لغزش استفاده می کنند و احتمال لیز خوردن فرد در دستشویی و حمام را به حداقل می رساند.

خرید کاشی های مرجانی + کاشی

نتیجه

کاشی های مرجان یکی از بهترین مارک های موجود در بازار است که در طرح ها و مدل های متنوعی ارائه می شود. به همین دلیل ، هنگام خرید کاشی های مرجانی ، خوب است بدانید کاشی را در چه محیطی و در چه شرایطی انتخاب کنید. کاشی ها از نظر کیفیت دارای درجه های مختلفی هستند و در محیط های مختلفی تولید می شوند. برای خرید و شناخت انواع کاشی های مرجانی و انتخاب آگاهانه به وب سایت کشیلند kashiland.com مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا