فرهنگی

انتشار فیلمی از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»

“سلمان فارسی” بزرگترین مجموعه تلویزیونی تاریخی چند سال اخیر از نظر تولید است که توسط داوود میرباقری در پی “مختارنامه” در نیمه دوم سال 1998 منتشر شد. شروع تولید این مجموعه تقریباً همزمان با شیوع کرونا در کره بود و روند تولید را برای تولیدکنندگان بسیار دشوارتر کرد. با این حال ، تولید “سلمان پارسی” تا به امروز ادامه دارد و البته مواردی وجود دارد که به دلیل محدودیت عروق کرونا ویروس ، تولید برای مدتی متوقف می شود.

به گزارش گزارشگر یک ، به تازگی قسمت پشت صحنه سریال ‘سلمان پارسی’ منتشر شد. همچنین طی یک سال گذشته ، تصاویری از شخصیت ها با بازیگرانی مانند فرهاد اصلانی ، محمدرضا هدایتی ، مرحوم چنگیز جلیلوند ، علی دهکردی ، رامونا شاه ، احترام برومند ، مهدی فقیه و علیرضا مهران ارسال شده است.

در همین حال ، آرایش سلمان پارسی علیرضا شوزا نوری هنوز مشخص نشده است.

پروژه سلمان فارسی برای مهار شیوع ویروس کرونا به طور موقت متوقف شده است و اکنون فیلمبرداری قسمت ویرانه های هلنی و دریایی شاهرود به پایان رسیده و پروژه عموریه جلفا آغاز می شود.

به این ترتیب ، کاروان مجموعه «سلمان پارسی» از صحرای شداد کرمان ، جزیره کشم ، ساحل مازندران ، شهرک سینمایی نور و منطقه شرود به شهر مرزی جلپا در آذربایجان شرقی می رود.

همزمان ، همزمان با فیلمبرداری در جلفا و ساخت تجهیزات سینمای غزالی ، ساخت و ساز تزئینی در مناطق سردسیر دماوند آغاز شد.

مجموعه «سلمان پارسی» با پوشش زندگی و زمانه اصحاب ایرانی پیامبر اسلام (ص) سه فصل را روایت می کند: دوره ساسانی ، امپراتوری بیزانس و حجاز اولیه اسلام.

فیلمبرداری این سریال در اواخر آذر ماه سال 1388 در صحرای شداد کرمان آغاز شد.

می توانید کلیپ ویدیویی پشت صحنه سلمان فارسی را در اینجا مشاهده کنید:

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا