عمومی

انتظار تغییر آمریکا ساده لوحانه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گزارشگر یک

دبیرکل جنبش حزب الله لبنان گفت: “ارزش ها و عظمت شهدا و دستاوردهای آنها در امنیت ، قدرت و معادلات منطقه ای که برای ما بدست آمده قدرتمند است.”
سید حسن نصرالله که به مناسبت روز شهدا سخنرانی کرد ، افزود: “ما باید ارزش ها و عظمت شهدا را بدانیم و کشورهایی که ارزش های شهدا را می دانند بهتر می توانند به آنها وفادار بمانند.” سید حسن نصرالله با اشاره به موضع حزب الله لبنان در قبال توسعه لبنان گفت: “ما قبلاً گفتیم مقاومت لبنان در مرزهای زمینی و دریایی با رژیم اشغالگر قدس تداخل نمی کند. زیرا شما باید بقیه را آزاد کنید. ” به سرزمین اشغالی لبنان کمک کنید.
دبیرکل لبنان ، حزب الله گفت که وی معتقد است وظیفه مسئولان حفاظت از مرزها با دولت لبنان است.

برخی از احزاب سیاسی در تلاشند این واقعیت را لغو کنند که مذاکره با صهیونیست مقدمه عادی سازی روابط با اسرائیل است. این کلمات هیچ ارزشی ندارند و با هدف پنهان کردن روند عادی سازی با برخی رژیم های عربی ، رژیم صهیونیستی است.

حزب الله ، دبیرکل لبنان ، گفت: “شایعات در مورد امید به عادی سازی روابط با رژیم Hezbolagasio Nist دروغ است و ما برای امتناع آنها ارزشی قائل نیستیم.”

حسن نصرالله افزود: “رژیم صهیونیستی به دنبال نفت و گاز در مناطق ساحلی مورد اختلاف با لبنان است و اگر این رژیم مانع دسترسی لبنان به منابع طبیعی شود ، لبنان نیز باید دسترسی به این منابع را مسدود کند.”

حزب الله ، دبیرکل لبنان ، گفت که “آخرین آمریکایی هایی که از کشورهای جهان خواستند این قانون را دنبال کنند آخرین کسانی بودند که این قانون را انجام دادند.” ترامپ تلاش می کند ده ها میلیون رأی به نفع خود را بدزدد و این در حزب جمهوری خواه نیز منعکس می شود. سیاست ایالات متحده در منطقه ما ، چه دموکرات ها و چه جمهوری خواهان ، از همان ابتدا سیاست اسرائیل بوده است. من نباید روی دولت جدید ایالات متحده شرط بندی کنم.
حسن نصرالله افزود: “دولت ترامپ از نظر شرور و جنایت بدترین دولت آمریکا بود و از استکبار نسبت به دیگران ، به ویژه متحدان رنج می برد.”

وی گفت: “من از فروپاشی و شکست ترامپ در برابر دو فرماندهی که به شهادت رسیدند خوشحالم: کاظم سلیمانی و ابو مهدی المهندس.

سید حسن نصرالله افزود: “هر کس مانند ترامپ احتمالاً در طول دوره باقی مانده ریاست جمهوری شاهد هر اتفاقی خواهد بود.” اقدام ترامپ برای برکناری وزیر دفاع ممکن است ربطی به اقدامات ایالات متحده در داخل و خارج داشته باشد. ما باید به عنوان یک محور مقاومت در این دو ماه مراقب باشیم. در صورت بروز حماقت آمریکا یا اسرائیل ، محور مقاومت باید آماده مقابله به مثل باشد.

دکمه بازگشت به بالا