عمومی

انتقاد شدید کیهان از نویسنده «مرد هزارچهره»

روزنامه کیهان در مورد کار مجدد نویسنده (امیر مهدی ژوله) با صداوسیما نوشت: آیا دوست دارید به آنها آنتن و بودجه عمومی بدهید ؟! ”

به گزارش گزارشگر یک کیهان نوشته شده توسط: ”یک نویسنده علی رغم تبرئه شدن توسط رسانه ملی ، دوباره رادیو را دوست داشت!

این اولین بار نیست که افراد مشهوری که با تمایل به پول و شهرت در برابر رادیو لاف می زنند دوباره آنتن را دوست دارند! پیش از این ، “محسن تنابنده” و “سعید آقاخانی” در اعتراض به عدم همکاری با صداوسیما صحبت کرده بودند و “رضا رشیدپور” گفته بود که حتی اگر کلاه او در صداوسیما باقی مانده باشد ، گفت. سعی نکردم آن را به آنجا ببرم. برو ، من موقعیت را 180 درجه تغییر دادم!

این بار ، یکی از نویسندگان جاسوسی “هزار مرد” در رسانه های دولتی ، با عقب نشینی خوشحال ، موضع خود را تغییر داد و به رادیو بازگشت. وی پیش از این با همکاری در مجموعه بودجه ای غنی از رسانه ملی به عضو و فرزند رسانه ملی درآمد ، اما پس از پایان همکاری وی به عنوان منتقد جدی رسانه ملی و قوانین آن و خط قرمز مطرح شد. او یک کارزار ممیزی و نظارت را در سیما مسخره کرد. او همچنین به تازگی فیلمنامه یک کارگردان جوان را برای محتوای نیمه محبوب نوشت که باعث ناامیدی زیادی در کارنامه وی شد. این هنرمند که اخیراً همکاری دیگری را آغاز کرده است ، ناگهان چهره خود را تغییر داده و ابراز عشق و وفاداری خود را به رادیو اعلام کرد!

“چرا شگفت آور است که برخی از مدیران رادیو از هزار چهره در مقابل این افراد تعریف می کنند و به آنها آنتن و بودجه عمومی می دهند؟”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا