اقتصادی

انتقال فناوری که موجب کاهش طول درمان مبتلایان به سرطان می‌شود

به گفته تیم تحقیقاتی این شرکت ، یک محقق ایرانی مقیم آلمان برای تأسیس شرکت دانشبانیان در پارک فناوری پردیس برای انتقال فناوری شخصی برای درمان سرطان به کشور بازگشت.

به گزارش گزارشگر یک دکتر محمدرضا لورنژاد ، محقق ایرانی مستقر در آلمان ، پس از 30 سال اقامت به ایران بازگشت و در آنجا یک شرکت دانش بنیان را تاسیس کرد تا راهی برای شخصی سازی درمان سرطان و انتقال این فناوری به کشور فراهم کند.

وی بر این باور است که شخصی سازی درمان سرطان ، پتانسیل داروهای ضد سرطان را برای بیش از 70 درصد افزایش می دهد.

بافت سرطانی هر بیمار از نظر ساختار سلولی ، ماتریکس خارج سلولی و عروق داخل عروقی کاملاً متفاوت است و از نظر ژنتیکی نیز متفاوت است که نقش بسزایی در درمان سرطان دارد. به همین دلیل است که ، در درمان بیماران سرطانی ، به ویژه بیماران سرطانی مقاوم به دارو ، باید تلاش کنیم تا راه حل مناسب برای درمان سرطان را به روشی منحصر به فرد برای بیماران سرطانی (داروی شخصی محور) پیدا کنیم.

همچنین ، از سال 2013 ، انجمن سرطان اروپا بر سرطان شناسان و داروی بیمارمحور و فرد محور بر درمان سرطان تأکید کرده است ، جایی که ویژگی های بیمار و نوع دارو می تواند موثر بودن داروها را تعیین کند. بافت هدف

یک روش درمانی مبتنی بر فرد متمرکز بر تحقیقات آزمایشگاهی ، ایجاد مدلهای سرطانی بیماران سرطانی در آزمایشگاه ، آزمایش داروهای ضد سرطان و بررسی تأثیرات آنها بر روی مدلهای فردی سرطان ، بهینه سازی درمانهای فردی سرطان و با حداقل هزینه و حداقل عوارض ، باعث سلامت بیمار می شود. . درمان با بالاترین کیفیت انجام می شود.

در مصاحبه با گزارشگر یک ، اسماعیل عمدادی ، یکی از محققان این شرکت دانش بنیان ، وی با بیان اینکه روند سرطان بویژه در ایالات متحده در سالهای اخیر رو به افزایش بوده است ، گفت: “آمار نشان می دهد که در سال 1997 حدود 12000 نفر مبتلا به سرطان تشخیص داده شده اند که بیشترین درصد سرطان معده است.”

وی با تأکید بر اینکه سرطان معده به ویژه سرطان معده بیشتر در مردان ایرانی دیده می شود ، گفت: این بیماری دومین سرطان شایع در زنان بعد از سرطان پستان است ، و میزان مرگ و میر ناشی از این بیماری به دو دسته تقسیم می شود. این بالاترین میزان مرگ و میر ناشی از سرطان را دارد.

اسماعیلی علت مرگ و میر در میان بیماران سرطانی را مراجعه بیمار به پزشک در پایان بیماری عنوان کرد. “از آنجا که از داروهای شیمی درمانی و سایر داروها برای درمان سرطان استفاده می شود ، بسیاری از آنها در بیماران مبتلا به موارد مقاوم به دارو ایجاد می شوند و منجر به درمان های بی اثر می شوند.

محققان همچنان روشی را برای درمان بیمارانی که به آنها مبتلا هستند ، ارائه می دهند ، بنابراین شرکت ها از طریق روشهای شخصی بیماران را معالجه می کنند.

وی با اشاره به جزئیات روش ، توضیح داد كه در آن وی بافت بیمار را گرفته ، بافت بیمار را به صورت سه بعدی و ارگانوئیدها در محیط آزمایشگاهی كشت و پس از این مرحله ارزیابی بافت آزمایش شده برای داروهای مختلف در درمان سرطان را انجام داد.

این فناوری ادامه یافت. “هنگامی که از بافت هدف پاسخ مناسبی گرفتیم ، دکتر به ما می گوید کدام دارو با چه دوز و چه زمانی برای بیمار مناسب است. به عبارت دیگر ، خدمات این شرکت به پزشکان کمک می کند داروهایی موثر و م thatثر پیدا کنند. برای درمان بیماران سرطانی کمک می کند.

اسماعیلی یادآور شد: این روش هزینه بیمار ، مدت زمان درمان و تحمل دارو را کاهش می دهد و داروهای مورد استفاده در این روش شامل انواع داروهای موثر در درمان سرطان است. این فناوری توسط مدیر عامل شرکت ، دکتر ، توسعه یافته است. توسط لورنژاد از آلمان به آلمان منتقل شد و در مراکز درمانی در حال اجراست و از وزارت بهداشت کد اخلاقی دریافت می کند.

وی با بیان اینکه این روش درمانی برای بیماران مبتلا به سرطان مرحله 1 و 2 مورد استفاده قرار می گیرد ، گفت: کشت بافت و انتخاب دوز دارو و معرفی دارو بسته به نوع بافت و نوع بیمار ، از دو هفته تا یک ماه بسته به شرایط.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا