عمومی

انجام ثبت نام اولیه انتخابات ۱۴۰۰ از طریق اپلیکیشن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گزارشگر یک

سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور در مورد برگزاری چهارمین جلسه ستاد هماهنگی انتخابات اظهار نظر کرد: در جلسه امروز ، چگونگی برگزاری انتخابات در امور سیاسی ، امنیتی و مالی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. جزئیات

وی افزود: “یکی از اقدامات مهم ستاد انتخابات وزارت کشور ، بررسی کشورهایی است که در وضعیت کرون انتخابات ملی و محلی برگزار کرده اند.” مطالعات و مطالعات نشان داده است که طی یک سال گذشته ، 19 کشور در سراسر جهان انتخابات را در کرونا برگزار کرده اند.

سخنگوی ستاد انتخابات ملی خاطرنشان کرد: روش ثبت نام هر کشور ، آموزش کارگزاران اجرایی ، محل شعب ، نمایندگان شعب ، تبلیغات و تاریخ رأی گیری توسط کارشناسان به طور جدی بررسی شد. ایجاد و استفاده از تجربه مراحل اولیه ثبت نام در انتخابات در سال 1400 می تواند از طریق افراد پس از مراحل اولیه ثبت نام و ثبت نام انجام شود تا ثبت نام کامل در وزارت کشور ، دفاتر شعبه و ولسوالی ها انجام شود.

موسوی با اشاره به آموزش مدیر انتخابات گفت: در این مرحله ، سه سطح تعیین شد. سطح اول فرماندار ، مسئول انتخابات و فنی و نماینده سیاسی فرماندار است که بخش آنها آموزش حضوری دارد. در سطح دوم ، آموزش به صورت کنفرانس ویدیویی انجام می شود و این بخش شامل اعضای ستادهای محلی ، معاونین فرماندار ، بخشداران و کارشناسان است.

موسوی در مورد سطح سوم آموزش که جمعیت زیادی را شامل می شود ، گفت: “این سطح شامل همه نمایندگان هیئت مدیره ، نمایندگان فرماندار و اعضای شعبه است. آنها می خواهند از قابلیت های برنامه مبارک استفاده کنند. وزارت آموزش و پرورش.”

وی در مورد محل شعبه ، پنج شاخص در این زمینه توسط وزارت کشور در نظر گرفت: در دسترس بودن ، پوشش تلفن همراه ، امنیت کافی ، فضای باز و تهویه.

در پایان ، وزیر انتخابات دولت با اشاره به رای گیری الکترونیکی ، افزایش زمان رأی دادن و افزایش تعداد افراد ، اظهار داشت که از نظرات و دیدگاه های نخبگان دانشگاهی به عنوان تماس مهم کمیته اطلاعات ستاد ملی استفاده خواهد شد. تعداد شعبات ، رای گیری زودهنگام ، تهیه ویروس کرونا و پیشنهادات دریافت شده به دفتر انتخابات وزارت کشور بررسی شده و در چارچوب قانون در روند انتخابات مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

دکمه بازگشت به بالا