عمومی

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری خرم‌آباد و فنی و حرفه‌ای – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مجید دریکوند با اشاره به دیدار با دبیرکل و معاون فنی جدید لرتان گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای» دو محور داشت: آموزش کارکنان شهرستان خرم آباد با جمعیت بیش از 1600 نفر با احتساب کارکنان شرکت و بخش دوم آموزش عمومی برای شهروندان.

وی به بررسی ظرفیت ها و امکانات موجود دو طرف پرداخت و گفت: انجام خواهد داد.” بدهید، بنویسید و به یک سند اقدام مشترک تبدیل کنید.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرم آباد گفت: حرفه آموزی پرسنل در اولویت است، اما اولویت را به نیاز شهرداری می دهیم، مثلا دوره های حرفه ای “GES” یا دوره های ویژه و کمک به مسئولان بازدید کننده در حداقل سطح.رسیدن و در نهایت حل مشکلات مردم.

دریکوند افزود: در عین حال مقرر شده بسته آموزشی برای شهروندان در نظر گرفته شود، بسته آموزشی برای شهروندان در قالب آموزش رایگان توسط شهرداری تعریف و شامل مشارکت فنی و تخصصی خواهد بود. جوامع را قادر می سازد تا بسته های آموزشی متناسب با نیازهای هر منطقه را از طریق سرای محلات اولویت بندی و توسعه دهند.

وی ادامه داد: در تحلیل مشکلات شهری از منظر آموزشی تصمیم گرفتیم جلسه مشترکی با کارشناسان فنی و حرفه ای در مرکز پژوهش ها و جلسه راهبردی شورای شهر برگزار کنیم. این کنفرانس ها آموزش های مورد نیاز شما را ارائه می دهند.” شهرداری ها، تکنسین ها و کارشناسان را طراحی کنید تا با یکدیگر همکاری کنند تا سطح توانایی ها و مهارت های مردم در مشکلات مدنی را بالا ببرند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: بحث آموزش منجر به کارآفرینی شد. در غیر این صورت، قطعاً قابل دستیابی است.» اجرای یک سری درس های مقدماتی بی هدف منجر به موفقیت نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا