فرهنگی

اهدای یک اثر هنری به دکتر مینو محرز

گالری ایوان پس از تصدیق درد مفاصل و کادر پزشکی کرون در ایران و دعوت از هنرمندان برای تهیه لوازم مورد نیاز بیمارستان برای مبارزه با Quaid 19 ، نخستین اثر هنری خود را به مینو مهرز (متخصص بیماری های عفونی) اهدا کرد.

به گزارش گزارشگر یک ، “بیمارستان بیمارستان” محسن امینی به نمایندگی از انجمن هنر ایران به نمایندگی از انجمن پزشکی ایران در بیمارستان تهران به نمایندگی از انجمن هنر ایران به دکتر مینو مهرز نمایش داده شد.

در این مراسم مینو مهرز از کادر پزشکی ایران تقدیر کرد و این ایثار و فداکاری نشانه عشق و ایثار به مردم این خانواده است و خواستار آن شد که ایرانیان همدیگر را دوست داشته و طبیعت را دوست داشته باشند. زندگی آنها را حفظ کنید.

وی تصور می کرد بهداشت شخصی و مدیریت از راه دور بدن این روزها مترادف دوست داشتن یکدیگر است. پرورش باید در این زمینه اقدامات جدی انجام دهد.

گالری ایوان تصمیم گرفت با نیاز به درد مفاصل از دو طریق با مشارکت هنرمندان ، به کادر پزشکی احترام بگذارد. مورد اول اهدای نگارنامه به بیمارستان ، دومین مورد فروش اتومبیل و تخصیص تمام سود حاصل از فروش برای خرید تجهیزات مورد نیاز برای مبارزه با تاج است.

تاکنون اثر محسن امینی به عنوان یادبود به بیمارستان تهران و مینو مهرز اهدا شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا