عمومی

اهدای ۵۲۰۰ سبد غذایی به کودکان مبتلا به سوءتغذیه در البرز – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، ابوالفضل فلاح قنبری معاون پشتیبانی و بهداشت کمیته امداد البرز بابیان اینکه یکی از برنامه های مهم کمیته امداد کمک به رفع سو malتغذیه در کودکان زیر شش سال است ، گفت: این مبلغ برای جلوگیری از سو mal تغذیه در کودکان زیر 6 سال و غیر مراجعه کنندگان کمیسیون امداد که نیاز دارند ، پرداخت شد

وی افزود: در این پروژه ، كمیته امداد و دانشكده پزشكی البرز برای شناسایی كودكان دارای سوishedتغذیه در حال همكاری هستند و 1300 كودك زیر 6 سال كه نیاز به كمك دارند ، سبدهای غذایی پیشگیری از سوnut تغذیه كمیته امداد آل برز را دریافت كردند.

فلاح قنبری با تأکید بر اینکه در حال تهیه سبد های پشتیبانی غذایی با نظارت یک متخصص تغذیه است ، گفت: “مشارکت خیریه ها برای بهبود تغذیه در کودکان زیر 6 سال مطمئناً در بهبود کودکان م childrenثر است و موسسات خیریه می توانند از ابتکارات سوnut تغذیه مانند: حذف سو malتغذیه در کودکان زیر 6 سال حمایت کنند.

معاون پشتیبانی کمیته امداد البرز وزیر بهداشت اعلام کرد که سرپرستان خانوارهای شرکت کننده در این پروژه برای دریافت اقلام پشتیبانی غذایی از فروشگاه های تعیین شده بازدید می کنند. موارد اضافی: برنج ، لبنیات ، سویا ، تخم مرغ ، شیر و خرما مواد غذایی خواهند بود و برای کودکان نیازمند توزیع می شوند.

فلاح قنبری خاطرنشان کرد که این موسسه همچنین به خلاص شدن از شر سوrition تغذیه در زنان باردار و شیرده نیازمند کمک می کند. ما به پرداخت یارانه و خدمات مراقبت ویژه کمک می کنیم ، شاخص های بهداشتی را برای افراد نیازمند بهبود می بخشیم و تجهیزات و معالجه بیماران بدحال را فراهم می کنیم. یکی از فعالیت های کمیته امداد اطمینان از سلامتی افراد نیازمند است.

دکمه بازگشت به بالا