اقتصادی

اولتیماتوم پلیس به مالکان انبارها و پارکینگ‌ها درباره احتکار خودرو/شریک جرم نشوید

کشف ده‌ها یا صدها وسیله نقلیه در انبارها و پارکینگها به اخبار روزانه تبدیل شده است که یکی از آنها هر چند ساعت یکبار منتشر می شود. در همین حال ، کلیه وسایل نقلیه مصادره شدند ، در حالی که معاون نظارت پلیس نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت بزرگ تهران به صاحبان پارک و مسئولان هشدار داد که تمام تخصیص مکان برای وسایل نقلیه بدون پلاک ، جرم تلقی می شود.

سرهنگ نادر مرادی در گفتگو با گزارشگر یکوی در مورد یک منطقه مجاور که به عنوان محلی برای ذخیره و ذخیره اتومبیل بدون پلاک استفاده می شود ، اظهار داشت: ترک ماشین بدون پلاک در کارخانه غیر انباشته است و بارها با آن برخورد خواهد شد. حتی اخیراً ، به عنوان اقدامی که پلیس برای ورود به بازار خودرو و برخورد با موارد انبار انبار انجام داد ، اکثر خودروهای طحال موجود در آن هیچ پلاک نداشت.

“این پلاک پس از ترک کارخانه وارد انبارها و پارکینگ ها می شود. بعضی اوقات در مرکز شهر. این امر به صاحبان و مسئولان کلیه انبارها و پارکینگ ها هشدار می دهد که هیچ مکانی برای نگهداری آنها وجود ندارد.” این ماشین جرم است و این افراد در انبار کردن ماشین دخیل هستند ، بنابراین باید از گرفتن خودروهای بدون پلاک از این پارکینگها و انبارها خودداری کنید و وضعیت را به پلیس گزارش دهید.

مرادی همچنین از مردم خواست در صورت مشاهده یا دانستن این که طاق نصب شده است ، از مردم بخواهند اوضاع را به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا