فرهنگی

اولین جشنواره مردمی “پرواز پروانه‌ها” برگزار می شود

گزارشگر یک/فوری یک‌هزار نفر دختر خانم به همراه مادران خود، در جشنواره مردمی «پرواز پروانه‌ها» سرودهای «سلام فرماندوه» و «ریحاندوه» رای.

حجت الاسلام احمد قادری دبیر اولین جشنواره پروانه‌ها امروز ۹ آذرماه طی سخنانی گفت: همزمان با عید میلاد عقیله بنی‌هاشم، بانوی صبر و حیا و پاکدامنی، حضرت زینب کبری سلام‌الله‌علیها، اجتماع یک هزار نفری دختران در قالب «جشنواره مردمی پرواز پروانه‌ها». «در قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به لزوم حرکت‌های آتش به اختیار و انقلابی در فضای کنونی کشور، بر جنبه‌های مردمی بودن این حرکت تاکید کرد و افزود: نباید برای کار فرهنگی، منتظر ماندن اسباب و مقدمات نشست و هر فرد بیمار در جامعه اسلامی، باید باشد. به صورت خودجوش و داوطلبانه، در راه حفظ و اعتلای میهن و پرچم، تلاش کند.

دبیر «جشنواره مردمی پرواز پروانه‌ها» از حضور خانواده شهدا در این برنامه یاد کرد و گفت: در این جشنواره به صورت نمادین، از چهار همسر و فرزند شهید به نمایندگی از شهدای مدافع سلامت، مدافع امنیت، مدافع وطن و مدافع حرم، تقدیر خواهد شد. شد.

حجت‌الاسلام قادری به این برنامه اشاره کرد و افزود: اجرای شادی توسط حجت‌الاسلام خوئینی، مدیحه سراییِ حاج حسنی و همخوانی سرودهای «سلام فرمانده»، «رفیق شهیدم» و «ریحانه» و همچنین برپاییِ غرفه‌های حجاب، از جمله برنامه‌های این جشنواره مردمی. خواهد بود.

مسئول گروه جهادی شهید محمدرضا شفیعی از مشارکت نهادهای مختلف در این برنامه خبر داد و گفت: قرارگاه مردمی ۱۹دی، شورای اسلامی شهر قم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سپاه استان قم، موسسه مواسات اهلبیت علیهم‌السلام، گروه تبلیغی رشد، موسسه علمی فرهنگی زنان منتظر. موعود عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، کانون مساجد، مجتمع آموزش عالی حضرت آمنه، حوزه‌های بسیج، دانشگاه فرهنگیان، حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، معاونت فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، کانون مهرورزی، در برگزاری این جشنواره، مشارکت خواهند داشت.

گف ات ای جشاه م “واز پاه ها”

اولین جشنواره مردمی "پرواز پروانه‌ها" برگزار می شود

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا