اقتصادی

اولین پارک پلی پرولین کشور در ایلام افتتاح می شود

گزارشگر یک / فهرست همزمان با سفر رئیس جمهور به استان ، وزیر نفت از میدان نفتی آذر در شهرستان مهران بازدید کرد و در مورد سرمایه گذاری کلان وزارت نفت در دو صنعت بالادست و پایین دست میدان نفتی و گاز استان ایلام به خبرنگاران گفت. خبرنگاران به

“جواد اوجی” گفت: وزارت نفت 2 میلیارد دلار در صنایع بالادستی زنجیره ارزش پروژه و 2 میلیارد دلار در قسمت های پایین دستی صنایع پتروشیمی و تکمیلی تعریف کرده است.

وزیر نفت گفت: “این سرمایه گذاری از طریق وزارت نفت و شرکتهای تابعه بخش خصوصی آن ، صندوق بازنشستگی نفتی و هلدینگ خلیج فارس انجام می شود.” و محرومیت از چربی ایلام نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

وزیر نفت از راه اندازی اولین پارک در زنجیره تامین صنایع PP ملی در استان ایلام در مجاورت پالایشگاه پتروشیمی و گاز ایلام خبر داد و گفت: ما 300 میلیارد تومان برای این پروژه متعهد شده ایم. “کمک ها و سرمایه گذاران حوزه های مختلف نیز در این زمینه فعال خواهند بود.

اوجی همچنین در زمینه مسئولیت اجتماعی ارائه کرد: در سفر آقای رئیسی به استان ایلام بیش از 200 میلیارد تومان به مسئولیت اجتماعی اختصاص یافت که از این تعداد 117 پروژه ورزشی ، رفاهی ، آموزشی و بیمارستانی و 100 میلیارد تومان دیگر نیز در جاده های ایالت حمایت شد. این نقاط حادثه خیز را از بین می برد.

وزیر نفت یکی از اولویت های اصلی دولت سیزدهم را توسعه میدان نفتی مشترک در عراق و ایلامجو عنوان کرد و گفت: “ما در نظر داریم 4 درصد از توسعه میدان نفتی هر منطقه را به همان منطقه اختصاص دهیم. مردم آن منطقه می توانند از این نعمت بهره مند شوند. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا