عمومی

اگر «همتی» جدی باشد! – گزارشگر یک

طبیعتاً به نظر می رسید که مردم عادی برای نامزدها اصلاً ارزشی قائل نیستند یا از پیشینه آنها چیزی نمی دانند ، اما اصل رقابت برای آنها بسیار جالب بود. ظاهر ، ظاهر ، صداقت ، حداقل در مورد ظاهر ، اما بسیاری از پارامترهای واضح وجود دارد که عموم مردم برای نامزدها در نظر می گیرند: معیارهای خود ، تصویر خدمت سربازی ، شرکت در جنگ و غیره. دفاع از کشور ، خانواده و به ویژه به طوری که او همیشه می تواند در کنار همسرش دیده شود ….

بعداً ، اگر به انتخابات اخیر در بیشتر کشورهای جهان نگاهی بیندازید ، تقریباً نتیجه گیری می شود که فرانسه یا انگلیس ، استرالیا ، نیوزیلند و حتی کشورهای بلوک شرق سابق از این الگوی برای انتخابات خود استفاده می کنند. بنابراین ، در یک کلام می توان نتیجه گرفت که یا همه استراتژیست ها و مدیران انتخاباتی نامزدها در سراسر جهان الگوهای یکنواختی را برای مبارزات انتخاباتی خود مطالعه می کنند و یا اینکه افراد به دلیل تبلیغات بزرگ آمریکایی ها به الگویی تبدیل شده اند.

اکنون ، با توجه به این مقدمه و آداب و رسوم ، فرهنگ و فرهنگ ایرانی اسلامی ، ما کمپین های تبلیغاتی موثر کاندیداها را با 3 میلیون بیننده با پارامترهای مختلف و اثرات موثر محاسبه و طراحی می کنیم.

A. ، در پاراگراف اول ، “اصول رقابت”
B ، “پارامترهای شکل” در پاراگراف دوم
C ، “یکنواختی الگو” در پاراگراف سوم
T ، در همان بند “ایران-اسلام”

چگونه باید آنها را در عمل تعریف و طراحی کرد تا از نتایج م effectiveثر و مطلوبی برای نامزدها و رأی دهندگان اطمینان حاصل شود؟
به نظر من ، آنچه اکنون اتفاق می افتد و به روشی کلاسیک انجام می شود ، برای داوطلبان بسیار کسل کننده و مفید نیست ، اما باعث خستگی مخاطبان می شود و به شدت نیاز به تغییر دارد.
بنابراین ، من می خواهم خیلی ساده بگویم ، از دیدگاه استادی که سالها تجربه در به حداقل رساندن آسیب ، خطر و نوع خطر و مدیریت بحران ناشی از آن و تبدیل آن به موقعیت ها و فرصت های سازنده دارد! می توانم با جسارت بر اساس یادداشت های قبلی شما بگویم. اینجا
و طبق آنچه من از بسیاری از اطلاعاتی که از آزمایشگاه در 4 پاراگراف بالا گرفته ام ، استفاده می کنم ، اگر آقای همتی جدی است که تصمیم بگیرد برای بقیه زمان ریاست جمهوری با طراحی و اجرای یک کمپین موفق تصمیم بگیرد ، آنها می تواند برنده شود!

* استاد نمونه مهندسی سازه ، زلزله و مدیریت بحران و بنیانگذار مقاومت و مدیریت بحران در ایران

دکمه بازگشت به بالا