عمومی

ایجاد اشتغال جایگزین برای شغل های کاذب در هرمزگان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، سردار اباذر سالاری گفت: در سال 1394 ، بسیج در شهر بندرعباس رویدادی شاد و زیبا ترتیب داد. در این مرحله ما در این مرحله توانستیم دشمن را شکست دهیم و از دشمن در پشت مرز دفاع کنیم ، در حالی که ما با مردم بسیجی ولی امر و ارتش وحدت حیاتی و تشکیل در بخشهای مختلف اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی ، با تمام قدرت و تمام قدرت ، استكبار راه را پیش گرفت. هیچ کس مجردی وجود ندارد که همه بتوانند در برابر دشمن بجنگند ، مگر برای متحد کردن مردم و استفاده از توانایی های آنها.

سالاری گفت: “آنچه ما بدنبال آن بودیم این بود که بتوانیم با ایجاد وحدت و وحدت با استفاده از تمام قدرتهای مادی و معنوی بسیجیان و کسانی که با انقلاب همدل هستند ، بر نقشه شیطانی دشمنان خود غلبه کنیم.” ما در بندرعباس بودیم 1373. محله ، مسجد و پایگاه بسیج شروع به تحول کردند و کانون این کار قرار گرفتند ، امام جماعت مسجد کار خود را به عنوان سوار این حرکت ، پایگاه بسیج به عنوان دبیر این کار ارزشمند آغاز کرد.

وی در ادامه “از توانایی های متنوعی که در محله وجود داشت ، از جمله توانایی های واقعی و قانونی ، شخصیت های متنوع ، افراد با نفوذ ، افراد نخبه و افراد با نفوذ در محله برای تشکیل تجمعی تحت عنوان اردوگاه تحول محله استفاده کرد. “

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان به شرح زیر توضیح داد: این مجمع شامل کارگروه های مختلفی است ، شش کارگروه در مرکز این مجمع تشکیل شده است که به طور استراتژیک با موضوعات و چشم اندازهای مهم در محله برخورد می کنند. طرح طراحی برنامه فرهنگی ، اجتماعی اقتصادی و اشتغال.

سالاری گفت: برای توانمند سازی مردم ، محرومیت زدایی ، ایجاد محله ها ، ایجاد مشاغل پایدار ، ایجاد صندوق های خیریه و انجام فعالیت های مدنی برای توانمند سازی جوانان و جوانان ، به ویژه سرپرست خانوار. کارگروه های ساخت و ساز و مردم ، یکی از موثرترین برنامه ها برای کمک و افراد را استخدام کنید.

“کارگروه فرهنگ ، ورزش و نشاط یکی از مهمترین کارگروه هایی است که سبک زندگی ایرانی اسلامی را ترویج می کند ، معیارهای دینی ما را برآورده می کند و برنامه های سنتی ورزشی و ورزشی مورد توجه این افراد را احیا می کند.” ارتباطات با مدرسه مساجد و ارتباطات دانش آموزان در این کارگروه شکل گرفت.

مسئول ارشد سپاه استان هرمزگان گفت: توانمندسازی علمی و فرهنگی ، توانمند سازی زوج های جوان و به ویژه پیگیری برای کاهش تعداد طلاق ها و اعتیاد از جمله فعالیت های این کارگروه است.

سالاری گفت: کارگروه پشتیبانی که در جهت پشتیبانی از این فعالیتهای ارزشمند در اردوگاه فعالیت می کند.

وی می گوید که فضای مجازی و کارگروه های رسانه ای یکی از کارگروههای موثری است که برای افزایش سواد رسانه ای مردم ایجاد شده است و شبکه های مجازی را با رویکردی ایجاد کرده است که به پیام رسان های داخلی توجه می کند و راهگشا است. یکی از اهداف این اردوگاه انعکاس فعالیت ها ، اطلاع رسانی به همسایگان و ایجاد فضاهای ارزشمند در فضای مجازی بود.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: در سطح کارگروه دفاع و امنیت اقدامات موثر دیگری در قالب اردوگاه های تحول همسایه انجام شد که هدف آنها ایجاد روحیه جنگی بود. نصف استکبار جوانان و مردم

سالاری افزود: “یکی از اهداف این کارگروه دفاع از موزاییک در محیط و منطقه مسکونی با استفاده از اختیارات گردان عمومی دیگر گردانهای بسیج ، گردانهای ویژه و خواهران و برادران بود.”

وی همچنین در مورد ترکیب کارگروه ارشاد در این اردوگاه صحبت کرد. نخبگان ، نخبگان ، ریش و گروه هایی که می توانند از قدرت خسارت ناشی از این مشکل استفاده کنند تا مشکل رد شدن در محله را دنبال کنند. آن را به حداقل برسانید.

بنیانگذاران طرح تحول محله کشور ادامه دادند: در برخی مناطق افرادی هستند که گروه های راهنمایی را تشکیل داده اند تا این عزیزان را به عنوان فروشنده مواد مخدر ، مشروبات الکلی و سایر مشکلات هدایت کرده و مشاغل پر درآمد و پر درآمد را فراهم کنند. آنها ناشایست عمل کردند و برکات خوبی آوردند.

سالاری گفت: “با تمام این توضیحات ، اردوگاه های تحول کار اساسی مردم است که می تواند برای هر مشکلی م effectiveثر باشد. تمام کارهای موجود در محله توسط این گروه های کاری ، نخبگان تأثیرگذار آن محله سازماندهی می شود. همه فعالیت های فرهنگی و ورزشی ، دویدن فعالیت ها ، مهندسی عمران ، ساخت و ساز ، همه چیز توسط خود افراد در این گروه کاری سازماندهی و اجرا می شود ، در واقع از تمام توانایی های مردم برای تأمین نیازهای آنها استفاده می شود. با تشکیل گروه ها کمک کنید ، مکان هایی را برای ساختن افراد محروم خلاص کنید ، به تهیه سبد کالاها و بسته های معیشتی برای مردم توجه کنید ، که همه بخشی از نیازهای محله است: افراد خوب ، افراد با نفوذ ، زیر زمین. با دستیابی به گروه ، آنها تمام تلاش خود را برای توجه و حل مشکلات انجام می دهند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: بهره گیری از توانمندی های گروه بسیج و حضور آن در محله و ایجاد میز خدمت ، حضور استاندار ، حضور استاندار و توجه به مسئولان. . تعداد مسئولان دولتی و شهرداران محله به مشکلات محله عادت کرده و پیگیری های لازم را برای حل آنها انجام می دهند.

سالاری گفت: “امروز ، بسیج پیوندی میان مردم و مقامات دولتی است که در گره گشایی از کار مردم است. شعار بسیج از بین بردن گره ها و مشکلات مردم است. بسیج برای از بین بردن محرومیت ها ، توانمند سازی و ایجاد اشتغال است.” با مردم باشید. “برای عزیزان در همسایگان دیگر ، به ویژه در همسایگان پایین خرید کنید.

وی ابراز امیدواری کرد که خداوند از ما عنایت کند تا بتوانیم این اثر گرانبها را در سراسر کشور گسترش دهیم. از روز اول این اردوگاه ، دو مسجد در شهرستان بندرعباس افتتاح شده است و امروز به لطف خداوند ، 600 مسجد در سراسر کشور استان هرمزگان وجود دارد و با برنامه های متنوع و م effectiveثر برای احیای مسجد در خواست خدا و تقویت بنیه دینی و روحیه مبارزه مردم اقدام می شود.

دکمه بازگشت به بالا