عمومی

این تیم‌ملی ما نیست! – گزارشگر یک

بدون تعارف ، هیچ کس تقابل پرسپولیس و کارلوس کیروش مربی تیم ملی فوتبال ایران را فراموش نکرده است. اختلاف او با برانکو ایوانکوویچ یک معضل ایجاد کرد. تیم پرسپولیس است! “

هفته ای نیست که دو مربی خارجی فوتبال ایران مصاحبه نکنند. هر وقت تریبون می آمد ، او ابتدا تیم های دیگر را شکست می داد و در مورد تیم خودش صحبت می کرد. در آن زمان انتقادات زیادی در این باره وجود داشت. کی روش و برانکو سرانجام ایران را ترک خواهند کرد ، اما تنها چیزی که ما باقی مانده همان تیم ملی و همان پرسپولیس است ، اما هیچ شنیده ای وجود ندارد
گذشت اما آن روزهای تلخ را نمی توان از تاریخ فوتبال ایران پاک کرد. وقتی هواداران منظم زیادی پشت تیم ملی نبودند ، این اختلاف فصل جدیدی را به محدوده فوتبال ایران گشود.
حالا ، به نظر می رسد که دوباره اتفاق می افتد ، اما این بار آبی است! فقط صبح روز سه شنبه اعلام لیست تیم ملی فوتبال و دعوت از مهدی قائدی با واکنش تند هواداران استقلال در فضای مجازی روبرو شد. می توانید جملاتی مشابه آنچه سالها پیش شنیده اید را بشنوید. ، استقلال تیم ملی من و این تیم مانند دولت پرسپولیس است. و در وسط این یک سری جملات کلیشه ای وجود دارد که باید به نظر کارگردان احترام بگذارید و مسئولیت او را بر عهده بگیرید. من مخالفم ، اما این جمله فقط برای فوتبال غیرایرانی است. چهار دیدار مهم برای تیم ملی باقی مانده است و از دست دادن امتیاز در این رقابت ها به معنای خداحافظی از جام جهانی است. اسکوچیچ مربی تیم ملی است و نظر او قابل احترام است اما اگر تیم ملی موفق نشود مانند بسیاری از مربیان خارجی اخراج یا استعفا می شود.

اعتراض فعالان مستقل دلیل عدم حضور ورزشکاران آماده ، به عنوان مثال فرشید اسماعیلی در این لیست است. اعتراضات آنها ممکن است درست باشد ، اما نورپردازی زیر خاکستر مشابه آنچه سالهاست در فوتبال ایران اتفاق افتاده است. تفاوت در این است که این بار تفاوتی بین مجیدی و اسکوچیچ وجود ندارد ، اما گوش دادن به جملات اطراف آن ، دوگانگی خطرناک و معروف را به یاد من می آورد ، این به معنای از دست دادن حمایت میلیون ها هوادار استقلال از تیم ملی ایران است. او استگال را به تیم ملی دعوت کرد تا هواداران این تیم را ساکت کند و آنها تیم ملی می شوند و در زیر تمام اخبار منتشر شده پیامی می گذارند و آرزوی شکست تیم ملی را دارند!

251 251

دکمه بازگشت به بالا