سلامت و دانش

این ماست، سپری برای سپر دفاعی بدن است

ماست غنی از پروبیوتیک از دو نظر برجسته بود و محبوبیت محصول نشان داد که یخچال خانواده ها واقعاً خالی است.

این محصول با توجه به مسئولیت اجتماعی مارک های بزرگ مانند کاله و همگام با توسعه جهانی صنایع غذایی ایران و حرکت به سمت استانداردهای بهداشتی اهمیت داشت.

معروف ترین محصولی که برای این منظور عرضه شد ، ماست کم چرب بود که غنی از پروبیوتیک است و در همه محصولات بازار پیشرو شده است و در بسته بندی های زیبا تزئین شده با سبزیجات مطابق تقاضای مصرف کننده تولید می شود. با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

این یک محصول جدید و خلاق است که ماست پروبیوتیک در اندازه های مختلف غنی از پروبیوتیک تولید و عرضه می کند و بر خلاف رقبا و سایر شرکت ها قیمت را افزایش نمی دهد ، هر چند که از ابتدا مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

حقیقت این است که سطح آگاهی عمومی از محصولات تولیدی و ویژگی ها و قیمت آنها به حدی بالا رفته است که مارک ها و شرکت های بزرگ دیگر نمی توانند به سمت محصولاتی حرکت کنند که زیر ذره بین مصرف کنندگان هستند و دیگر توسط تبلیغات تبلیغاتی هدایت نمی شوند. ارزشش را ندارد. با این حال ، تکیه بر بازاریابی و مارک تجاری پشتیبانی نمی شود.

شبکه های اجتماعی ، رسانه های آنلاین و آموزش های تصویری ، به طور کلی تلفن های هوشمند از جمله کانال های اطلاعاتی هستند که ویژگی های مارک ها و تولید کنندگان مواد غذایی را در کوتاه ترین زمان ممکن به شهروندان منتقل می کنند.

بنابراین ، عصر دیجیتال دنیای امن تری را برای مصرف کنندگان ایجاد کرده است و عملکرد مارک ها جدی تر شده است ، به ویژه در بخش کالاهای مصرفی سریع. هر روز محصولات گران قیمت که مستقیماً با نبض مصرف کننده ارتباط دارند.

بنابراین ، مهمترین منتقدان و مروج برندهای مختلف امروزه ، به ویژه مارک های غذایی ، افراد و مشتریان یکسانی هستند که جهت گیری آنها نشان می دهد آیا از عملکرد مارک های مورد علاقه خود راضی هستند یا خیر.

رضایت گسترده مصرف کنندگان کاله از گروه محصولات سان بر اساس همان مکانیزم فوری ایجاد شد و مدیران برند متوجه شدند که مردم از عملکرد کاله به ویژه در زمینه محصولات خورشیدی سلامت محور استقبال می کنند. مشکل این است که افزایش قیمت وجود ندارد.

این دماسنج م effectiveثر در هفته اول تولید و توزیع ماست پروبیوتیک کم چرب مورد استقبال طرفداران مارک محبوب Calais قرار گرفت. پذیرایی برای اعلام موفقیت این پروژه اجتماعی ، بهداشتی و خیریه.

درباره پروبیوتیک ها چه می دانیم و نمی دانیم؟

طی یکی دو سال گذشته ، اطلاعات زیادی در مورد خواص پروبیوتیک ها و ماست غنی شده در رسانه های جمعی منتشر شده است. نتیجه این اطلاعات خودجوش این است که پروبیوتیک ها بسیار محبوب شده اند. زیرا در حال حاضر خانوارها از خواص و مزایای این محصولات آگاهی کامل دارند. اما چیزی که بسیاری از مردم احتمالاً نمی دانند این است که عمر مفید پروبیوتیک ها در ماست بین 7 تا 10 روز است.

بنابراین ، خریداران ماست پروبیوتیک کم چرب باید به تاریخ تولید و تاریخ انقضا روی بسته بندی این محصول توجه زیادی داشته باشند.

با این حال ، مصرف ماست در گذشته ممکن است عوارض جانبی نداشته باشد و حتی بسیار خوشمزه باشد. با این حال ، ماندگاری ماست کلم کم چرب به این معنی است که مصرف کنندگان ماست معمولی مصرف می کنند ، ماست پروبیوتیک مفید نیست.

خلاقیت مورد استفاده در تولید ماست های کم چرب و محصولات Sungroup با چربی کم در حدود 5 allow به کسانی که فقط ماست های پرچرب می خورند اجازه می دهد تا طعم یکسانی را در ماست های سالم و مفید تجربه کنند. این رنگ با بافت سبز نشان داده می شود (طبق گفته سازمان غذا و دارو ، این محصول به دسته محصولات گروه محصولات کاملاً سالم اشاره دارد).

با توجه به اندازه گیری کالس ، این امر هرگز نادر نیست ، محصولات به طور مداوم در همه فروشگاه های سراسر کشور و در برخی از کشورهای دیگر به وفور یافت می شوند.

از سوی دیگر ، ماست کم چرب برای کسانی که نمی توانند اسید لاکتیک موجود در شیر را هضم کنند ، فواید دوگانه ای دارد.

باکتری های پروبیوتیک و فرآیند تولید ویژه مورد استفاده در این محصولات به مصرف کنندگان حساس به لاکتوز این امکان را می دهد که نگران نباشند و از مزایا و فواید گنجاندن ماست در رژیم غذایی روزانه خود برخوردار شوند.

مصرف ماست می تواند به عملکرد بهتر روده ها ، هضم راحت تر غذا کمک کند و علاوه بر سلامت دستگاه گوارش ، سایر اندام های مهم بدن شما می توانند در برابر بیماری های مختلف مقاومت کنند.

بنابراین ، عادت به مصرف ماست کم چرب باید از سنین پایین شروع شود تا برخی از عوارضی که در طول زمان و پس از دوران کودکی ظاهر می شوند از بین بروند.

از آنجا که خواص ماست غنی از پروبیوتیک کلم پیچ متفاوت است و حتی چندین کتاب می توانند آن را توضیح دهند ، در اینجا لیستی کوتاه از عوارض جانبی مصرف ماست کم چرب کلم پیچ وجود دارد که باعث مقاومت بدن شما می شود.

  • این بیماری بیماری های مختلف مربوط به معده و روده ها مانند سندرم روده تحریک پذیر ، اسهال و یبوست و … را بهبود می بخشد.
  • کنترل کلسترول بد در بدن و تنظیم آنزیم های مفید در بدن.
  • از عوارض مختلف قلبی عروقی جلوگیری می کند.
  • سرشار از کلسیم ، استخوان های بدن را تقویت کرده و از حفره ها و عفونت های لثه جلوگیری می کند.
  • اگر می خواهید وزن کم کنید ، باید از ماست در رژیم غذایی خود استفاده کنید زیرا به بدن شما کمک می کند چربی ها را بهتر بسوزاند.
  • مطالعات مداخله ای اثر درمانی ماست کم چرب کالاموس و باکتری های مورد استفاده در تولید آن را در برابر بیماری هایی مانند سرطان ، عفونت و آسم نشان می دهد.
  • باکتری های مفید ماست باعث هضم مطلوب غذا می شوند ، بنابراین افرادی که از مشکلات گوارشی رنج می برند باید ماست را به طور منظم مصرف کنند.
  • ماست نه تنها یک غذای خوشمزه و هضم آسان است ، همچنین از اگزما و کهیر جلوگیری می کند.
  • ماست کم چرب کاله به دلیل داشتن فسفر زیاد ، حافظه را بهبود می بخشد و سرشار از پروتئین و ویتامین است.
  • محققان دانشکده پزشکی دانشگاه شانگهای دریافتند که درمان علائم اضطراب با تنظیم میکروبیوم روده مثبت است.
  • در امپریال کالج لندن ، دکتر بنیامین مولیش معتقد است که مصرف روزانه پروبیوتیک ها به ویژه برای افراد دارای اضافه وزن ، چاق و مسن مفید است.
  • یک مطالعه شش ماهه نشان داد که این افراد هنگام استفاده منظم از پروبیوتیک ها مشکلات تنفسی کمتری را تجربه کردند.

با تمام این مزایا و خواص اعلام شده توسط دانشمندان مختلف ، مارک Calais رسماً باکتری پروبیوتیک L.Casei را “تا اطلاع بعدی و تا اطلاع ثانوی و تا زمانی که بیماریهای تنفسی ویروسی را کنترل و سیستم ایمنی بدن انسان را تقویت نکند” ، به طور رسمی راه اندازی کرد. پیش اعلام شده به عنوان ماست کم چرب اضافه می کنم. “

چنین حرکتی به موقع از طریق رسانه های دهان به دهان مطابق با حقوق متعالی مصرف کنندگان ، که با این باور آغاز شد که “حق مشتری همیشه با مشتری است” محبوبیت یافت. تا آنجا که ممکن است ، ماست کم چرب به عنوان کلم استفاده شد و قدم های مدیر کاله تشویق و تثبیت شد.

این جنبش به یک جنبش ملی و گسترده بدون تبلیغات زیاد از سوی کاله تبدیل شد.

این بدان معناست که صداقت واقعی و کیفیت محصول و همچنین جامعه شناسی آینده نگر برندگان معتبر برای جلب اعتماد مصرف کنندگان بسیار مهم است.

طبق گفته L-Casei (یکی از مهمترین پروبیوتیک های شناسایی شده و مورد بررسی در ساختار سیستم ایمنی بدن) ، همانطور که در ابتدای این گزارش ذکر شد ، مصرف کنندگان ایرانی دارای محصول استراتژیک هستند. صنایع غذایی.

اقدام مارک کاله در زمان مناسب ، بهبود شاخص های زندگی برای هموطنان و ایجاد شرایط برای “زندگی خوب” بود.

جالب اینجاست که به گفته رضا الوانی ، کارشناس پایش غذا در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، “اصطلاح پروبیوتیک از لاتین و یونانی گرفته شده و به معنی” برای یک عمر مطلوب “است.

دکمه بازگشت به بالا