اقتصادی

بار کشتی‌هایی که خدمه “کرونا مثبت” دارند، چه می‌شود؟

گزارشگر یک / کوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آخرین وضعیت کنترل مرزی خوزستان در برابر ویروس دلتا کرونا را تشریح کرد.

دکتر فرهاد ابوالنجادیان گفت: Delta corona نوع جدیدی از جهش تاج به نام تاج هند است. شیوع این گونه بسیار بیشتر از تاج انگلیس است.

به گزارش گزارشگر یک ، با اشاره به تلاش گسترده برای کنترل مرزها برای جلوگیری از ورود دلتا کرونا ، “در هواپیمایی ، پروازها به هند و پاکستان متوقف شده است.”

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به وضعیت ترافیک در مرز خوزستان گفت: آزمایشات PCR همچنان در مرزهای چذابه و شلمچه از همه گرفته می شود. زیرا ما نتایج آزمایشگاه های خارج از کشور را قبول نداریم. . افراد در مرز قرنطینه می مانند و در صورت منفی بودن نتیجه آزمون اجازه ورود دارند ، اما در صورت مثبت بودن نتیجه آزمون به منبع برمی گردند.

ابوالنجادیان گفت: در آبها ، همه کشتی ها و مسافران کشتی های پنج بندر خوزستان آزمایش می شوند. اگر نتیجه آزمایش مثبت باشد ، کشتی قرنطینه شده و اکنون شش کشتی در بندر کوزستان قرنطینه شده اند.

وی در این برنامه تلویزیونی افزود: “همه ملوانان در بندر به ویژه بندر امام آزمایش می شوند و در صورت مثبت بودن نتیجه آزمایش ، پرسنل قرنطینه و محموله کشتی به صورت مکانیکی تخلیه می شوند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا