اقتصادی

بازدید استاندار خوزستان از طرح‌های سرمایه‌گذاری و صنعتی رامهرمز

گزارشگر یک/ خوزستان استاندار خوزستان در سفر به رامهرمز از پروژه سرمایه گذاری و پالایش نفت ابوالفارس این شهرستان بازدید کرد و گفت: پروژه های متعددی در زمینه فولاد، تولید برق و پالایش در منطقه وجود دارد و به خوبی در حال انجام است.

صادق خلیلیان گفت: در سفر امروز (3 دی ماه) خود به شهرستان رامهرمز از دو پروژه سرمایه گذاری شرکت پالایش نفت ابوالفارس و چندین شهرک این شهرستان بازدید کرد. فولاد دارای چالش های زنجیره ای و تامین برق مرتبط با نفت، گاز و پالایشگاه است، در حالی که در بخش برق خوزستان بخشی از برق مورد نیاز کشور را تامین می کند.

به گزارش گزارشگر یک، وی با اشاره به ظرفیت تولید در منطقه رامهرمز، افزود: پروژه های متعددی در حوزه فولاد، تولید برق و پالایشگاه ها با پیشرفت خوبی در حال اجراست.

استاندار خوزستان گفت: این اقدامات به تکمیل زنجیره چرخه صنعتی در حوزه نفت و گاز کمک می کند و باعث ایجاد اشتغال و ارزش افزوده بیشتر برای استان ها و شهرستان ها می شود.

خلیلیان با اشاره به شرکت پالایش نفت ابوالفرس رامهرمز، گفت: تخصص این پالایشگاه این است که در چارچوب اقتصاد مقاومتی قرار دارد و در عین حال به دولت کمک می کند تا تحریم ها را دور بزند و در بحث فناوری کمک کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا