عمومی

بازگشایی سینماها به شرط ثبات

هاشم میرزاخانی با انتقاد از سیاست دوگانه تعطیلی مغازه ها و مراکز تجاری گفت: سینما هنوز بسته است.

میرزا کانی با اشاره به زندگی صلح آمیز با ویروس کرونا گفت: “این فیلم می تواند در یک سینما نمایش داده شود” یا “فیلم سینمایی”.

وی افزود: از زمان شروع کورونا ، دو فصل عمده اکران فیلم از بین رفته است.

هاشم میرزاخانی بابیان افزود: سینماها غذای روح جامعه است. “فضای سینما قابل کنترل تر از سایر فعالیت های اقتصادی و سایر طبقات است.” سینماها را می توان با سالن های باز و خانوادگی بازگشایی کرد. با این حال ، مخاطبان فیلم هنوز هم بی نتیجه هستند.

مدیرعامل موسسه سینما افزود: “ما انتظار داریم میلیاردهای یورو اختصاص داده شده به بخشهای مختلف اقتصادی ایده ای برای کارمندان سینما باشد تا دیگر به آنها آسیب نرسد.”

وی ادامه داد: با تهیه پیک نمایش نوروزی ، امسال فروش خود را از دست خواهیم داد اما می توانیم برخی از آسیب های اقتصادی و فرهنگی فیلم را جبران کنیم.

وی افزود: بیشتر فروش سینما در شهرهای بزرگ است و سال گذشته فروش سینمای تهران بیش از نیمی از فروش گیشه ملت را به خود اختصاص داده است.

مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی: اگر دوباره سالن سینما را بازگشایی کنید ، فیلم آموزشی اصلی قبل از شروع فیلم اصلی نمایش داده می شود.

وی پرداخت 10 میلیون تومانی وام به هر پرده سینما در بخش خصوصی را تأیید کرد و گفت:
در گفتگوی تلفنی با شهر فرهنگی ، مدیر روابط عمومی سازمان سینما از آخرین تصمیم سازمان سینمایی برای بازگشایی سینما سخن گفت.

“مسعود نجفی” درباره آن صحبت کرد و پیروی از نکات بهداشتی و آموزش اولیه فیلمبردار را نیز اضافه کرد.

“این غم و اندوه ارگانهای حفظ سینما و مردم سینما است.”

مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی افزود: شما می توانید سینما در فضای باز پیاده سازی کنید. سینمای اتومبیل تجربه جدیدی است که مردم قبلاً از آن استقبال کرده اند.

دکمه بازگشت به بالا