عمومی

بازگشت رنگ قرمز به نقشه کرونایی لرستان/ ابتلا به امیکرون صعودی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین – گروه استان‌ها: بر اساس اعلام آخرین رنگ بندی های مختلف شهرهای مختلف، وضعیت وضعیتی شهر خرم آباد قرمز شده، بروجرد، الیگودرز و سله در وضعیت نارنجی تصاویر و و کوهدشت، دلفان، ازنا، دورود، رومشکان، دلفان، پلدختر و چگنی نیز در وضعیت زردی قرار گرفته است اند.

رنگ آبی از نقشه طرحی لرستان حذف شده و به گفته متولیان امر، امیکرون در این استان پیشرفتی پیدا کرده است و می‌خوابد و می‌خوابد به روز در حای افز

روند پیشرفتی و بستری های متعدد در لرستان

بهرام ستاری معاون استاندار با اشاره به روند صعودی ء و بستری های متعدد در لرستان اظهار داشت: در این راستا تاکید ما به مردم عزیز استان رعایت بهداشتی، عدم تجمعات غیرضروری و استفاده از ماسک است.

بازگشت رنگ قرمز به نقشه ای لرستان/ به امیکرون صعودی شد

وی بیان داشت: امیدواریم که با رعایت موارد، روند افزایشی و بستری کرون یاد شده، روند افزایشی

امیکرون مدارس را تعطیل کرد

معاون استاندار لرستان گفت: فعالیت همه مراکز پیش دبستانی، مدارس دوره ابتدایی و متوسطه در شهرستان خرم آباد با وضعیت قرمز گزارشی از روز چهارشنبه 13 بهمن ماه تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار می شود.

ستاری افزود: فعالیت همه مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره ابتدایی در شهرستانهای بروجرد، سلسله و الیگودرز با وضعیت نارنجی از فردا چهارشنبه 13 بهمن ماه به مدت یک هفته به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار می شود.

بازگشت رنگ قرمز به نقشه ای لرستان/ به امیکرون صعودی شد

وی بیان داشت: فعالیت‌های آموزشی مدارس در سایر شهرستان‌های استان با رنگ بند زرد به مکیت وترموزشی مدارس در سایر وی بیان داشت. فی السابق انجام می شود.

بخش به هزار هزار تایی شد

مریم کوشکی دبیر ستاد مبارزه با رسمی علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: در سال ۲۰۰ هزار و ۳۸۹ نفر در استان به دانشگاه مبعث شده است.

عنوان کرد: هزار نفر و ۶۹۱ نفر به دلیل شخصیت به دار لرستان فوت وی عنوان کرد:

بازگشت رنگ قرمز به نقشه ای لرستان/ به امیکرون صعودی شد

دبیر ستاد مبارزه با رسمی تعداد تختی‌های مشکوک و قطعی در استان را ۲۲۸ نفر از افراد دانشگاه علوم پزشکی لرستان تعداد تختی‌های مشکوک

کوشکی در ادامه سخنان خود با اشاره به روند افزایش موارد بستری و استانی گفت: به ویژه در این راستا تکمیل و اکسیناسیون، به دز سوم، رعایت شیوه کامل نامه های بهداشتی، تهویه، شستن دست، دوری از تجمعات و فاصله اجتماعی مورد توجه. است.

دکمه بازگشت به بالا