استان ها

بالاترین مسئولیت ما حفظ فرهنگ ایثار و شهادت است

گزارشگر یک / کرمان معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز بزرگترین مسئولیت ما حفظ فرهنگ ایثار و شهادت است.

“علیرضا کاظمی” عصر روز ششم ژانویه در یادمان شهید دانش آموز رفسنجان گفت: “مهمترین م componentلفه در هر کشور قدرت است و همه م componentsلفه های دیگر در زمینه های مختلف از طریق آن قدرت به دست می آیند.”

“مهمترین عامل در رژیم جمهوری اسلامی ایران قدرت فرهنگی است ، قدرت نظامی ، سیاسی و اقتصادی و سایر عوامل از جمله قدرت در سایه قدرت فرهنگی بدست می آیند و در مرکز این قدرت فرهنگی فرهنگ ایثار و شهادت است. ” همه موافق هستند

کاظمی گفت: “قدرت فرهنگی نشان بارز قدرت جمهوری اسلامی ایران از همه ابرقدرت های جهان است و این یک قدرت فرهنگی است که می تواند انقلاب اسلامی ایران را ادامه دهد و استقلال و عزت جمهوری اسلامی ایران را در برابر استکبار جهانی حفظ کند.” اضافه. همه دستاوردهای نظامی ما مربوط به عبارات ناب فرهنگی اسلامی و ارزشهای انقلابی است.

کاظمی گفت: “اکنون ، 40 سال پس از تلاش دشمن در زمینه های مختلف برای سرنگونی رژیم ایران امروز ، تنها دلیل آن نفوذ فرهنگی است.”

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه وجود فرهنگ ایثار و شهادت ، شهید سلیل مانی و سایر شهدا را به یک اسطوره ملی تبدیل کرده است ، گفت: امروز دشمنان نقطه فرهنگ ایثار و شهادت را هدف قرار دادند.

وی ادامه داد: “بزرگترین مسئولیت ما ، صرف نظر از اینکه در چه سیستمی فعالیت کنیم ، حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در زمینه سیل و زلزله های دیروز است که امروز محافظ سلامت است. سیستم فرهنگی کشور به این مشکل پرداخته است.” آن را مهمترین ماموریت دانست و چندین برنامه را در این زمینه تنظیم کرد.

کازی اظهار داشت: طرح برگزاری 40 هزار یادمان در 40 هزار مدرسه با همین اهداف و عنوان است و برای توسعه این فرهنگ باید هر روز تاریخ گذشته و باشکوه را به خاطر بسپارید ، فراموش نکنید دیروز کجا بودید و چه کسی به شهادت رسید. نباید اکنون مسئولیت ما در قبال آنها چیست؟

وی گفت: “ما باید از خانواده شهدا تشکر کنیم و در مقابل آنها تعظیم کنیم. این امر برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت لازم است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: شرط دوم توسعه فرهنگ ایثار و شهادت این است که شهدا ضمن ادامه راه شهدا و تلاش برای نشان دادن اقدامات خود در زندگی بتوانند روابط خود را با استانها تقویت کنند.

اعمال و سیره شهدا ، رابطه بین شهدا و خدا و اولین دعاهای آنها باید در اعمال و اعمال ما منعکس شود. این به شما این امکان را می دهد که راه شهید را ادامه دهید.

کاظمی با اشاره به فرهنگ ولایتمداری شهدا و شهدای سلیمانی گفت: شهدا سلیل مانی فرهنگ وظیفه مدار بودن ، پذیرش ولایت پذیری و در واقع تحویل خانواده و دارایی را نشان دادند.

“آموزش در خط مقدم دشمن است و هدف آن بوده است. ما باید به ما کمک کنیم تا بذر ایمان ، عشق ، وفاداری ، فداکاری و شهادت را در قلب پاک جوانان بکاریم.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا