اقتصادی

با این میلیونر ۹ ساله آشنا شوید

یک پسر 9 ساله فقط با باز کردن یک جعبه اسباب بازی جدید و اظهار نظر می تواند سالانه حدود 30 میلیون دلار درآمد کسب کند!

گاردین گفت: “رایان کاجی پسر 9 ساله ای است که در تگزاس آمریکا زندگی می کند.” در طول سال ها ، او ثروت عظیمی از طریق فعالیت های خود در کانال YouTube “Ryan World” به دست آورده است.

رایان در کانال هر خواب کودک ، کاری انجام می دهد. یک جعبه اسباب بازی جدید بردارید ، آن را باز کنید ، بازی کنید و نظر دهید.

در سال 2020 ، او حدود 29 میلیون و 500 هزار دلار در YouTube درآمد کسب کرد. البته این درآمد YouTube فقط نوک کوه یخ است و وی با فروش اسباب بازی ، لباس و پوشاک 200 میلیون دلار اضافی جمع کرد.

این شهرت در دنیای کودکان باعث شد که شبکه “نیکلودین” با او قرارداد تولید امضا کند و او احتمالاً میلیون ها دلار از این قرارداد درآمد کسب کند.

زندگی والدین فرزندانشان تحت تأثیر این فعالیت مجازی قرار گرفت و شهرت آنها را از “گوان” به “کاجی” تغییر داد. کاجی نامی بود که وی برای فعالیتهای مجازی پسرش انتخاب کرد.

این کانال YouTube “Influencer” بیش از 41 میلیون مشترک دارد و ویدیوی آن بیش از 12 میلیارد بار مشاهده شده است. بیشترین بازدید از ویدئوهای کانال بیش از 2 میلیارد بازدید است.

محصول بی سود ، درآمد سودآور!

در این میان مشکلی پیش آمد. به عنوان مثال ، کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده از این خانواده ها شکایت کرده و کارهای آنها را تحقیق می کند. آنها متهم به عدم افشای مناسب حامی برنامه هستند. “حامیانی وجود دارند که حداقل در 9٪ از فیلم ها هزینه تبلیغ محصول را پرداخت کرده اند.” این محصول برای کودکان زیر 7 سال در نظر گرفته شده است. افرادی که به دلیل سن پایین نمی توانند کالاهای «تبلیغاتی» و «مقدماتی» را از یکدیگر تشخیص دهند. “این تبلیغ بیشتر در مورد غذاهای ناسالم است.”

بنجامین باروز ، استاد روزنامه نگاری و تحقیقات رسانه ای در دانشگاه نوادا که روندهای جدید و رسانه های اجتماعی را مطالعه می کند ، هشدار می دهد: نه رایان در ابتدا یک اینفلوئنسر بود که توجه شرکت های اسباب بازی را به خود جلب می کرد و محصولات آنها را هنگام بازی به تبلیغ می رساند ، اما اکنون به یک برند همه جا تبدیل شده است. “این یک واقعیت تکان دهنده است.”

باروز ابتدا از طریق فرزندان خود از پدیده “تأثیرگذار کودک” بودن آگاه شد و از او خواست مانند خانواده رایان رفتار کند. “من به خودم گفتم آنچه آنها می خواهند ما مانند خانواده رایان باشیم. در خانواده رایان ، محصولات جدید دائماً معرفی ، باز و مصرف می شوند. هر روز اسباب بازی های جدید وارد می شوند.” مصرف مداوم در قلب این فیلم ها است. این پیامی است که به کودکان در لندن ارسال می شود. “

بهترین پرداخت یوتیوب های 2020

در سال گذشته ، درآمد بالای کاربران YouTube فقط از 211 میلیون دلار گذشته است. این شماره ای است که مجله فوربس در گزارش سالانه خود ذکر کرده است. اولین رتبه شناخته شده متعلق به رایان کاجی.

دومی پسری 22 ساله به نام جیمی دونالدسون است. وی در یوتیوب به “Masterbist” معروف است و سال گذشته 24 میلیون دلار درآمد در این شبکه اجتماعی اشتراک ویدیو کسب کرد. یکی دیگر از موارد اضافه شده به لیست ثروتمندترین افراد یوتیوب ، وی با فیلم های گران قیمت خود مشهور شد. یکی از کارهای او این است که به طور تصادفی پول زیادی به شخص ناشناسی می دهد و وقایع پس از جنگ را ثبت می کند.

مقام سوم در YouTube یک گروه ایستاده است. این گروهی به نام “Perfect Smoke” است که از انواع ورزش ها و بازی ها به عنوان موضوع اصلی ویدیو استفاده می کند. اعضای این گروه طی سال گذشته 23 میلیون نفر در YouTube به دست آورده اند و کانال های آنها بیش از 54 میلیون مشترک در این شبکه اجتماعی دارند.

شماره 4 یکی از قدیمی ترین محتواسازان YouTube است. “برنج و پیوند”. دو نفری که از سال 2012 در تاکسی های مختلف کار می کنند ، Rat McLaughlin و Charles Lincoln سال گذشته 20 میلیون دلار در یوتیوب کسب کردند که نشان می دهد بعد از این سالها هنوز سلیقه مخاطبان خود را می دانند.

مارک ادوارد فیش باخ پنجمین نفری است که 19 میلیون و 500 هزار دلار درآمد دارد. او “مارك پلیر” را بازی می كند و درآمد کسب می كند. یکی از مشهورترین کارهای وی در یوتیوب معرفی بازی “گریه ترس” در 31 قسمت است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا