بین الملل

بدرقه کاروان راهیان نور دانشگاه آزاد اسلامی ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام، مسئول نهاد ریاست جمهوری در دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام، مسئول بسیج دانشجویی سپاه استان ایلام، جمعی از مسئولان و مدیران، آیین بدرقه کاروان راهیان نور دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در محل دانشگاه برگزار شد.


بیشتر بخوانید:

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به اردوی راهیان نور


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در این آیین گفت: گفتمان انقلاب اسلامی با فرهنگ ایثارگری و شهادتطلبی شکل گرفته است و باید با تأسی از راه و روش شهدا و ولایتمداری در مسیری که در مسیر راهبردی کنونی حرکت کنیم.

بهروز ناصری اضافه کرد: دانشجویان آینده سازان ایران اسلامی هستند و باید به عنوان افسران جنگ نرم و متکی به سلاح ها و میداندار عرصه های مختلف باشند.

وی اضافه کرد: اردوی راهیان نور فرصت بی‌نظیری برای آشنایی با بیشدودان ارشادتان پایان نور فرصت بی‌نظیری سمایی چند همیشگی دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر برگزاری اردوهای جهادی و راهیان نور است و باید دانشجویان بسیجی از این فرصتها برای کسب تجربه علمی، عملی و معنوی استفاده کنند.

مسئول رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی نهاد استان ایلام نیز گفت: هر ملتی باید گذشته افتخارآمیز خود را مرور کند و نقاط درخشان تاریخ خود را برجسته کند، همانگونه که هر از نعمت حافظه ذخیره هر ملتی نیز یک حافظه عمومی است. این حافظه عمومی اگر به درستی تقویت شود در تصمیم گیری های عمومی ش متنند انتخایات و…

حجتالاسلام والمسلمین امیر هادیزاده اضافه کرد: وظافه کرد: وظیفه کرد: وظیفه کرد: وظیفه ماریم حافظه عمومی خودمان را تقویت کنیم و رشادت جوانان ما در 8 سال دفاع مقدس یکی از این مقدسات از این موارد است.

وی بیان کرد: اگر با خودمان مرور کنیم که چنین جوانانی داشتیم و می‌توانیم جلوی دشمنی را بگیریم که بتوانیم مبارزه کنیم، باورشان هم می‌شود که در جنگ ترکیبی نوین هم می‌توانیم پیروز شویم.

هادی‌زاده گفت: حضور دانشجویان در اردوی راهیان نور هم باعث تقویت حافدظه عمومی و هم یامل هادی‌زاده شد: حضور دانشجویان در اردوی راهیان

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا