سلامت و دانش

برای اولین بار ۸ فوت کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد طی ۲۴ ساعت

گزارشگر یک / کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشکده پزشکی Ya Suji با اعلام اینکه تعداد قربانیان ویروس کرونا در منطقه به 5 نفر افزایش یافته است ، گفت: “متأسفانه در 24 ساعت گذشته چهار هموطن به دلیل ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.”

دکتر پرویز یزدان پناه افزود: وی افزود: در حال حاضر 456 بیمار مشکوک و تایید شده عروق ویروس کرونا در بیمارستان های دولتی بستری می شوند که از این تعداد 167 بیمار ویروس کرونا تایید شده و 5 نفر در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

وی از بهبود 13794 مورد از کل بیماران مبتلا به بیماری ویروس کرونا قلب در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، حدود 3 درصد از 365 نمونه ای که وی از آزمایشگاه سلول و مولکول یاسوج دریافت کرد ، مثبت بود که بیشتر آنها کهگیلویه (3 درصد) ، گچساران (3 درصد) و بویراحمد (1 درصد) ، دنا بودند. (1٪) ، باشت و لنده هر كدام 2٪ و بقیه در شهرهای مختلف استان بودند.

دکتر یزدان پناه تصریح کرد که واکسن زدن به چندین مرحله و زمان نیاز دارد. پیشگیری بهترین راه برای درمان آنها برای دستیابی به نتایج مطلوب است و افراد باید تا زمان انتشار واکسن نهایی پروتکل های بهداشتی را در نظر بگیرند. قرار دادن.

“با هر بار افزایش در تجمعات و تشریفات ، مراجعه معمولاً پس از حدود یک هفته افزایش می یابد ، سپس بستری شدن در بیمارستان ، موارد خوش خیم ، بستری شدن در ICU و مرگ و میر پس از حدود 2 تا 7 هفته افزایش می یابد.” دادن.

رئیس دانشکده پزشکی یاسوج گفت: “بدون شک ، مشارکت آگاهانه و مسئولانه ساکنان محلی ، تشخیص ، کنترل و همکاری بیماری در بین افراد منزوی را تقویت می کند ، افراد آلوده و مشکوک را ردیابی می کند و از افراد مسن و بیماران خاص مبتلا به بیماری های اساسی حمایت می کند.” و پشتیبانی. با بهبود کیفیت مراقبت از گروه های آسیب پذیر شاهد کنترل بیماری در این کشور خواهیم بود.

به گزارش گزارشگر یک ، با استناد به مطالب تبلیغاتی از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، دکتر یزدان پناه گفت: رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی ، ماسک زدن برای همه افراد در سنین مختلف ، رعایت فاصله جسمی و پرهیز از حضور در جلسات افراد مشاهده و هشدار دادن به افرادی که این موارد را رعایت نمی کنند مشاهده روند رو به کاهش این بیماری در ایالت وجود دارد. حمایت مادی و معنوی قرنطینه ها ، همسایگان و خانواده های قرنطینه ای باعث مقاومت در برابر بیماری ها می شود ، قرنطینه را ترک نمی کند ، سایر افراد جامعه را آلوده نمی کند ، بستری در بیمارستان را کاهش می دهد و موارد دیگر.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا