سلامت و دانش

برای تهیه واکسن مطمئن و تضمین شده، تلاش می کنیم

جلسه ستاد ملی نبرد تاجگذاری عصر سه شنبه توسط دکتر حسن لوهانی به عنوان رئیس برگزار شد.

به گزارش گزارشگر یک ، رئیس کمیته بهداشت در این نشست از تأثیر مثبت غربالگری گسترده اخیر و همچنین پیشرفت ساخت واکسن و نحوه تهیه و تهیه آن با استفاده از کیت های تشخیص سریع و افزایش تولید این نوع کیت ها گزارش داد. این واکسن در خارج از کشور تهیه شده است.

رئیس جمهور در پاسخ به این گزارش گفت که ستاد ایالت تلاش بازدارندگی تاج را به عنوان دو اولویت هدف قرار داده است. اولویت اول اجرای پروتکل ها و مدیریت کادرها در تضمین ترین روش ، غربالگری و بازه های زمانی هوشمند است که نشانه های مثبتی در کنترل موج جدید دیده است.

لوهانی افزود: “روش تهیه و ساخت این واکسن براساس توانایی دانشمندان محلی و مراکز تخصصی تهیه شده و تهیه و خرید آن در خارج از کشور نیز در دستور کار قرار گرفته است.”

وی در مورد مسدود کردن نیازهای اساسی مردم از جمله واکسن توسط دولت ترامپ گفت: “این اقدام غیرقانونی و غیرانسانی دولت ترامپ به عنوان اقدامی شرم آور در قلب جهان باقی خواهد ماند.”

رئیس جمهور تأکید کرد ، “از آنجا که ما توانستیم جنگ اقتصادی را کنترل کنیم ، ما نیز از این مانع عبور خواهیم کرد ، بنابراین مردم باید بدانند که همه دستگاه ها و ادارات دولت برای تهیه واکسن های ایمن و تضمین شده کار خواهند کرد.”

در این جلسه ، ستاد عملیاتی ستاد ملی تاج گزارشی از نحوه اجرای این آیین نامه ، یک طرح جامع و اثربخشی آن ارائه داد.

رئیس جمهور با تأکید بر نتایج اعمال محدودیت ها در این مرحله ، گفت: “خوشحالم که با توجه و ملاحظه ملی وضعیت شهر سرخ را به نارنجی تغییر دادم ، اما ما باید آن را با برخی از شهرهای ایالت نارنج مقایسه کنیم که ضعیف و مرز هستند. مراقب باشید محدودیت های جدی را که می تواند به سلامت مشاغل و افراد آسیب برساند اعمال نکنید.

روحانی با اشاره به اینکه شب یلدا قریب الوقوع است ، پایگاه را تحت فشار قرار داد تا با تمهیدات ویژه و برنامه های م effectiveثر اقدامات موثری را برای رفع نگرانی ها در مورد احتمال گسترش بیماری به دلیل جلسات و اجتماعات خانوادگی در آن شب انجام دهد.

مهمترین تصمیم در جلسه امروز تمرکز جدی تر بر تولید واکسن در کشور و همچنین تلاش برای تهیه و توزیع واکسنهای مورد تأیید سازمان بهداشت جهانی (WHO) در اسرع وقت و توزیع آنها بر اساس اولویتهای ملی است.

در این جلسه تصمیم گرفته شد که از ساعت 9 شب تا 4 بامداد ممنوعیت تردد در کلیه شهرهای ایالت های قرمز و نارنجی اعمال شود.

حاضران در جلسه از عموم مردم بخاطر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تغییر وضعیت خود به نارنجی ، 126 از 160 شهر را قرمز نگه داشته و زمستان آینده و مردم به اجرای پروتکل بهداشتی بیش از گذشته نیاز دارند ، تشکر می کنند. تاکید کرد. آنها باید از گردش و مهمانی های خانوادگی به ویژه در شب هایی مانند یلدا خودداری کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا