اجتماع

بررسی انبارهای امدادی هلال احمر/ ترمیم موجودی ۲ انبار برای آمادگی در برابر سیل

سازمان سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشورمان با اشاره به هشدار هواشناسی درباره استان احتمال جاری شدن سیل در چهار کشور جنوبی تا پایان هفته جاری، از بررسی مجدد انبارهای امدادی هلال احمر در استان‌های درگیر سیلاب و استان‌های معین آنها و ترمیم انبارهای امدادی دو. استان خبر داد.

مهدی ولیپور در گفت‌وگو با گزارشگر یک، درباره سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درپی پیش بینی هواشناسی از استان احتمال جاری شدن سیل در چهار سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس و هرمزگان ال د چ قطه یز ز گذش ش سود گذش ج ج ای ش و که ا ادان ه ز از ا اد اس ا آن ضطا۱۰۰ زاضط اکاک ضطاک ضطان.

وی با بیان اینکه به محض اعلام هشدار قرمز هواشناسی، سازمان امدادونجات امدادگران خود و تجهیزات امداد و را به نجات آماده‌باش درآورد، گفت: در همین راستا نیز بالگردهای امدادونجات به صورت آماده درآمد هستند. همچنین یکی از این موارد است که پس از اعلام هشدار هواشناسی می‌دهیم بررسی انبارهای امدادی در استان‌های یادشده و همچنین استان‌های معین است که در پی این هشدار، انبارهای امدادی را بررسی می‌کند.

ولیپور با بیان اینکه در چنین مواقعی نسبت به ترمیم موجودی اقلام امدادی مورد نیاز در انبارها قرار خواهد گرفت، گفت: با توجه به بررسی‌های صورت‌گرفته انبارهای امدادی در استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استان معین و استان هرمزگان ترمیم شد. در انبارهای امدادی دیگر استان ها نیز مشکلی وجود نداشت.

سازمان امداد نجات جمعیت هلال احمر کشورمان با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات در آماده باش کامل قرار دارند، گفت: می‌شوند و جان سالم به درپیش می‌روند و جان خود را حفظ می‌کنند. با این وجود امدادگران هلال احمر از آمادگی کامل باشند.

در همین زمینه بخوانید: هشدارهایی برای گرفتنه با سیل و آبگی

ی ه ه د آن هشار داد تاپ از از اقار رار راف راه م م ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ای یای یای.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا