عمومی

بررسی ۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه گردشگری در فارس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، محمد فرخ‌زاده ضمن اشاره به پیگیری تغییر ساختارهای این معاونت گفت: سازمان استخدامی کشور به جهت موقعیت ویژه استان فارس با بیش از هزار اثر تاریخی و ۱۴۲۰ امام زاده واجب. التکریم که بالاترین استان ملی در حوزه گردشگری را در سطح کشور داراست با تغییر ساختار استان کرد و استان فارس تنها کشور می‌شود که عنوان مدیریت به این معاونت افزوده شود و این نشان از اهتمام ملی برای ارتقای استان فارس در حوزه گردشگری است.

وی تشکیل ستادی سفر و ستاد اعداد و برنامه ریختن به مناسبت‌های ملی در توسعه یکی از توسعه‌ها و رونق‌های گردشگری را می‌توان از معاونت برشمرد و افزود: این ستاد از خدمات خدمات سفر استان فارس در جایگاه برتر کشوری را کسب کرد و از زحمات فرمانداران عزیز که نقش مهمی در این زمینه دارد. نسبت داشته ام اند قدردانی شود.

استانداری فارس همچنین گفت: با تغییر شاخص‌های ارزیابی مدیران در شورای معاونین استانداری فارس، اگر در این دولت محلی را که فرمانداران عزیز لازم است برای توسعه شهرستان‌ها انتخاب کنیم. احصا سیستم‌ها ایجاد می‌کنند که در نتیجه مطلوب نباشد عملکردهای مورد بررسی بیشتر قرار خواهد گرفت.

فرخ زاده با بیان اینکه یکی از شاخص های بررسی عملکرد استان توفق، همکارخ زاده با یکی از شاخص ها است. احصا و رفع پروژه‌های گردشگری است، گفت: با توجه به ناکافی بودن منابع آبی استان برای توسعه کشاورزی و صنعت، راه اقتصاد استان، ارتقای سطح گردشگری و زیارت استان است که معلمان عزیز تلاش کنند در این حوزه وارد شده و جایگاه خود را در شهرستان داشته باشند. ارتقا دهنده.

وی از همکاری فوق العاده فوق العاده ادارات اراضی در رفع پروژه‌های گردشگری خبر داد و گفت: بیست هزار میلیارد پروژه‌های بزرگ و ده‌هزار میلیاردی پروژه‌های اجرایی در این معاونت در رفع موانع بررسی شده است که بیش از دو هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم را در پی دارد.

نایب رئیس شورای عالی توسعه گردشگری فارس با اشاره به تصمیم شمدیران ارشد استان مبنی بر گردشگری فارس بر خور شأ زاز رای اسال گف: م یازهایی دار ب ی ی آ آ و ب ایجاد جایگزی نای.

ویان کرد: بحث‌های اعتقادی مسائلی نیست که در آن سهل انگاری و مماشات شود و باید مدیران با همکاری شهرداری‌ها نسبت به برگزاری اعیاد اسلامی و آذین‌بندی شهرها به بهترین و زیباترین شکل جستجو کنند.

فرخ‌زاده با تاکید بر برگزاری زیبای برگزاری مراسم فرهنگی گفت: مردم باید تفاوت مراسم شادی و عزاداری را حس کنند و نیاز دارند در این زمینه خلاقیت و نوآوری به خرج داده و نسل جوان را با فرهنگ‌ها و آئین اصیل بومی آشنا کنیم.

وی به برگزاری برنامه های ویژه ایام هفته وحدت اشاره و اضافه کرد: راه اندازی کاروان های سطح شهر، جشنواره های خوداشتغالی، کوه پیمایی، نشست های تقریب مذاهب و برنامه های این چنینی با دعوت از صدا و سیما در این ایام اجرا و به ویژه در شهرستان های دارای جمعیت اجرا می شود. اهل تسنن باعث همدلی و وفاق شود.

معاونت امور زائرین و گردشگری استانی فارس همچنین با اشاره به طرح‌های اجتماعی، مسجد را همه خوبی‌های عالم دانستند و از همه کارکردها و مسجدهای مساجد تأکید کردند.

دکمه بازگشت به بالا