سلامت و دانش

برنامه‌های ویژه‌ای جهت پیام‌رسانی، آموزش و تقدیر از حوزه سلامت برای نوروز ۱۴۰۰ تهیه شده‌است

برنامه های ویژه ای برای پیام رسانی ، آموزش و قدردانی در حوزه سلامت نوروز 1400 آماده شده است.

گزارش شده است که معاون رادیو و تلویزیون در توضیح آخرین اقدامات معاون وزیر منطقه ، اعلام هماهنگی کامل با مرکز استان رادیو و تلویزیون و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در مورد ویروس کرونا و مبارزه با گسترش ویروس کرونا در سراسر کشور.

به گزارش گزارشگر یک ، علی دارابی به همراه وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در یک کنفرانس ویدیویی مشترک بین مدیران شبکه محلی و برنامه نویسان در سراسر کشور و روسای دانشکده های پزشکی ، کارکنان بهداشت و درمان خط مقدم هستند. افسر امنیتی وی گفت: “همه ما از تلاش های تاریخی شما و پرسنل پزشکی و بیمارستانی جداگانه متشکریم.”

وی افزود: “ما خدا را شاکریم که پرچم ایران اسلامی در زمینه کنترل و مبارزه با بیماری عروق کرونا ویروس قلب در دنیا مرتفع و مشهور است و عملکرد موفقی در این زمینه دارد.”
معاون وزیر رادیو و تلویزیون ایران گفت که طی یک سال گذشته ، این کشور شاهد یک رقابت گسترده برای دلسوزی ، همدلی ، محرومیت و مراقبت از افراد بی سرپرست بوده است. آنها بهمراه مدیریت و نهادهای مرتبط ، حماسه ای ابدی خلق کرده اند.
وی گفت این حرکت در جهان بی نظیر است. “مردم ایران به این آزمایش افتخار کرده اند و امیدواریم که با پشتیبانی و تلاش بیشتر همه اقشار شاهد شکست کامل کرونا و بازگشت به زندگی عادی باشیم. مقامات مرتبط.”
معاون رادیو و تلویزیون گفت: 81 شبکه رادیویی و تلویزیونی در مراکز محلی فعال هستند ، برنامه های متنوعی را در قالب های مختلف پخش و پخش می کنند که بسیاری از آنها از شبکه های ملی نیز پخش می شوند و کیفیت بالای خود را نشان می دهند. تولید
دارابی خاطرنشان کرد: این یک ظرفیت بزرگ بار برای اداره تاج است. “همه این توانایی و پتانسیل برای مقابله با تاج در آموزش و حسابرسی ، آموزش و حسابرسی فعالان پزشکی در زمینه های مختلف استفاده شده است. همان منطق نوروز 1400 پیش بینی شده است.
معاون وزیر منطقه رسانه ملی با تشکر از دکتر مکی نام ، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و کلیه مدیران و کارمندان این وزارتخانه و مرکز بهداشت عمومی ، گفت: “ما برای شما آرزوی سلامتی و عزت داریم. کادر پزشکی ملی. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا