عمومی

برنامه ویژه دشمن برای خانواده‌های ایرانی/ نسل در تهدید است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام یاسر سعادتی دوشنبه شب در مراسم عزاداری در دانشگاه پیام نور بجنورد گفت: فرهنگ اسلامی را تغییر دهید. “

این استاد حوزه ، ایجاد برخی اصطلاحات را ابزار دیگری برای کنترل نهادهای بین المللی دانست و گفت: آنها می گویند گرسنگی باید از جهان ناپدید شود و باید به روشی که کنترل جمعیت نامیده می شود برطرف شود.

وی افزود: “با این تفکر ، آنها اکنون با جامعه ای در خطر شدید روبرو هستند.”

حجت الاسلام سعادتی گفت: با گسترش خانواده های تک فرزندی ، در آینده هیچ کلمه مخرب آرامشی مانند عموها یا عمه ها وجود نخواهد داشت.

وی گفت: “با پیروی از این روندها ، جمعیت ایران در چند دهه آینده به زیر 50 میلیون نفر کاهش می یابد.” زیان آور برای کشور خواهد بود.

او به ساخت محصولات ادامه داد. تراریخته او اشاره می کند که در حالی که تغییرات ژنتیکی اقلام را مولدتر می کند ، جامعه را نابود می کند.

حجت الاسلام سعادتی تاکید کرد: در چنین شرایطی ، برخی افراد با چه اطلاعاتی اطلاعات ژنتیکی را در اختیار دشمنان خود قرار می دهند؟

این محقق حوزوی افزود: تغییرات فرهنگی مانند شهادت و لغو آموزه های دینی از دیگر مواردی است که سازمان های بین المللی به دنبال آن هستند و نمونه ها را می توان مستقیماً در سند 2030 مشاهده کرد.

وی افزود: “در گذشته ، نیروهای دشمن از بیرون حمله می کردند ، اما اکنون آنها وارد برنامه درسی دانش آموزان ما شده اند.”

حجت الاسلام سعادتی در پایان گفت: قدرت شیعه در برابر چنین مواردی شکل می گیرد ، بنابراین ما باید حق و باطل را تشخیص دهیم.

دکمه بازگشت به بالا