استان ها

برگزاری ششمین دوره رقابت جانبازان و معلولین خراسان شمالی

گزارشگر یک/خراسان شمالی سرپرست هیئت ورزش های جانبازان و سایرین خراسان شمالی از برگزاری ششمین دوره مسابقات ورزشی ویژه ورزشکاران جانباز و قهرمانین جام رمضان در استان به میزبانی شهرستان بجنورد خبر داد.

برات ایمنی در و گو با گزارشگر یک بیان کرد: این رقابت ها 6 اردیبهشت ماه 1401، پس از 2 سال گذشته به علت گفتن اشتباهات در رشته های فوتبال هفت نفر، پرتاب وزنه، دیسک، نیزه، مچ سازی، ویلچرانی، پرتاب پنالتی بسکتبال. ، پ ارا ک ، ، و ب چی چی یز ا ا ا ال زشی ایثار ج ب ا ۱۶۰ ز از زاس اس اسان و باوان گزار گزار.

ایمنی افزود: این مسابقات به میزبانی سالن ایثار شهرستان شیروان با حضور 150 ورزشکار در رشته های دارت، والیبال نشسته و دستی فوتبال برای دو گروه بانوان و آقایان برگزار شد.

وی ادامه داد: در رشته والیبال نشسته شهرستان های اسفراین مقام اول، شیروان مقام دوم و فاروج مقام سوم و در رشته پاراکتبل آقایان علی غدیری از شیروان مقام اول، یاسر میر از بجنورد مقام دوم، حافظ یزدانی از بجنورد مقام سوم و در بخش بانوان. مرضیه ایزدی از شیروان مقام اول، فاطمه رهنورد از بجنورد مقام دوم، عوشرت کمالی روان مقام اول، فاطمه رهنورد از بجنورد مقام دوم، عوشرت کمالی از بجن مرضیه ایزدی.

ایمنی در ادامه گفت: همچنین در رشته پرتاب پنالتی بسکتبال در بخش آقایان ابوالفضل سلحشور مقام اول، محمود اکرامی از بجنورد مقام دوم، برات غیور از بجنورد مقام سوم در بخش بانوان الهام دراینده از شیروان مقام اول، مریم تقویان از شیروان مقام دوم، در ش اب ایزن ران زاز زان وان اال اد زاد زان قام ق صاق رات زاه

وی افزود: در رشته پرتاب وزنه محمدرضا بهمن از فاروج مقام اول، برات غیور از فاروج مقام دوم، رضا ایزانلو از بجنورد مقام سوم، در رشته ویلچرانی در بخش آقایان مجید رستمی از بجنورد مقام اول، اسحق ایزانلو از بجنورد مقام دوم و حافظ یزدانی. از ج ق ق ق س خش ا ا اوان ز او از ق ق ام الز زان قان ق یز یز ای از زام.

ایمنی بیان کرد: در رشته مچ ساخت وزن منفی 70 آقایان هادی محبی مقام اول، امین مهربان مقام، ابولفضل سلحشور مقام سوم و در بخش بانوان مرضیه ایزدی از شیروان مقام اول، محمد پور از بجنورد مقام دوم و رقیه حاتمی از بجنورد مقام. سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: همچنین در وزن منفی 90 آقایان، حمیدرضا طیبی مقدم از فاروج مقام اول، محمد بهمنی از فاروج مقام دوم و امین محمد رضایی از بجنورد مقام سوم و در بخش بانوان معصومه خوشه از بجنورد مقام اول، زهرا رضایی از شیروان مقام دوم. ، فاطمه رهنورد از بجنورد مقام سوم را کسب کردند.

ایمنی در ادامه گفت: مچ سازی مثبت 90 حافظ یزدانی از بجنورد مقام اول، برات نبوی از بجنورد مقام دوم و در رشته دو سرعت 100 متر آقایان یزدان رمضان زاده از شیروان مقام اول، محمد بهمنی مقدم از فاروج مقام دوم، محمد آدینه پور از بجنورد مقام سوم و در بخش بانوان فاطمه حسن زاده از شیروان مقام اول، فاطموه کریمی ازا شیی

ایمنی در رابطه با تعداد ورزشکاران فعال این رشته ورزشی در استان گفت: 300 ورزشکار در رشته های ورزشی دو و میدانی، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه، تیراندازی با تپانچه، تیراندازی با تفنگ بادی، تیراندازی با کمان، دارت، پاراکتل بل و بوچیا در استان فعال هستند که در رشته بوچیا به اردو تیم ملی دعوت می شوند.

هیئت ورزشی جانبازان و رئیسان خراسان شمالی با اشاره به مشکلاتی که این ورزشکاران با آن وجود دارند، گفت: تنها حامی این ورزشکاران اداره ورزش و جوانان استان است که استان در خواستهای بسیاری از شورای شهر، پتروشیمی و … داشته است که جوابی نگرفته و بدون اسپانسر است.

وی ادامه داد: عدم وجود امکانات ورزشی برای ورزشکاران، راه های ورودی مناسب در سالن های ورزشی، عدم حضور مربیان با تجربه برای رشته های ورزشی این ورزشکاران، عدم حمایت مالی برای اعزام ورزشکاران به مسابقات و … از مشکلات ورزشکاران مبتلا به بیماری در استان. است.

با توجه به ورزشکاران و خاص بودن وضعیت این ورزشکاران، گفت: ورزش از ارکان اصلی عاملین و جانبازان است که در روحیه این ورزشکاران نقشی بسیار مهم دارد که به دلایلی می‌توان به دلایل خاص و خاص بودن این ورزشکاران و حضور آنها در سالن‌ها اشاره کرد. تمرین باعث دلسردی و از دست رفتن روحیه ورزشکاران این رشته‌های ورزشی شد.

وی ادامه داد: رشته های تکواندو، تنیس، بدمینتون، تنیس روی میز، تیراندازی با کمان، سوارکاری، دوچرخه سواری و قایقرانی در بخش های مختلف از هیئت جانبازان و عوامل شمال خراسان جدا شده اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا