عمومی

 برگزاری مراسم عید غدیر در ۴۵ بقعه متبرکه البرز – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام علی دشتکی وی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: من هجدهمین ورود ذی الحجه ، عید قربان را در سحرگاه امامت در آسمانهای تحقق دین و نبوت تحقق دین ، ​​تبریک می گویم. برکت

وی گفت: در روز حج وداع پیامبر عظیم الشأن اسلام در آخرین سال عمر پر برکت خود ، تعداد زیادی از مسلمانان را جمع کردند تا حجت علیه مسلمانان را تکمیل کنند.

دبیرکل مشارکت ها و امور خیریه استان البرز گفت:اوه)، ماهیت خداپرستی و عبادت و از همه کسانی که در سایه علی از او پیروی کردند ، پرسید.اوه)اما م believersمنان نمونه هایی از عدالت و ایمان هستند ، اندازه ای از شجاعت و دانش برای گام برداشتن در مسیر متعالی دین اسلام.

وی خاطرنشان کرد: همه ما شیعیان باید در جاده محلی باشیم تولی قدمی به سوی زمینه های درخشان امامت بردارید ، جایی که در زیارت وداع خود می درخشند.

دشتکی او گفت: امیرالمومنان علی (اوه) غدیر راهنما و راهنماست.

وی ادامه داد: “به لطف خدا ، امروز سایه راه است. خنکای معنویت چترهایی را در جلگه های ایران اسلامی منتشر کرد تاسيس كردن به سوره بیگناهان (اوه) نور راه است منبع بیایید ایمان و معنویت خود را در اعماق وجودمان گرامی بداریم و آنها را خوب بدانیم.

دبیرکل بخشش و امور خیریه استان البرز گفت: تا زمانی که بوی استانهای استانی و مداری دل ما را خوش می کند ، نیش کشور ما تهدیدی نخواهد داشت.

وی گفت: ما معتقدیم غدیر حبل المتین پیامبر بزرگ اسلام است که با تکیه بر نور ایمان و امید آن را در جان و جان ما آشکار می کند.

غدیر جشن خدای متعال و بزرگترین روز خداوند است.

دشتکی وی با بیان اینکه عید سعید غدیر خم روز عیدالله اکبر و بزرگترین روز خداوند است ، تصریح کرد: رهبری حضرت معصوم و ترویج فرهنگ عالی غدیر ، فرهنگ محلی ، دستور نجات بشریت است. چنگال ظلم ، ظلم و بی عدالتی.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا ، در مجموعه کمک های خیریه و نیکوکاری البرز ، برنامه جشن علوی و خاتمه دین نبوی هر ساله و در سراسر کشور برگزار می شود.

مدیر اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: در بیش از 45 مکان مقدس و موقوفات البرز جشنواره ده ساله استان و امامت با پایان عید غدیر توسط هیئت مدیره برگزار می شود. حرم مطهر و اوقاف.

راه اندازی کاروان شاد در بیش از 60 مکان در البرز

وی در مورد اهمیت تغذیه گدیر که توسط حدیث توصیه شده است ، گفت: وی در ضیافت علوی گفت كه بیش از 14000 پرس شب و روز عید غدیر در سرزمین مقدس البرز ، به ویژه در البرز توزیع می شود. 5 مکان مقدس کرج

دشتکی وی گفت: “شمیم ولایت” در حال راه اندازی کاروان شادی با سازمان های مرتبط در حدود 60 شعبه در استان البرز است.

دکمه بازگشت به بالا