عمومی

برگزیدگان جشنواره کشوری ایده پردازی دانشجومعلمان معرفی شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، معاونت توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس علامه طباطبایی بوشهر و دبیر اجرایی این جشنواره عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تقدیر از عوامل برگزاری این جشنواره در سطح ملی و استانی اظهار داشت: در شهریورماه امسال در پی تصویب معاونت دانشجویی دانشگاه و اعلام برگزاری این جشنواره ستاد استانی جشنواره در بوشهر تشکیل شد.

علی اکبر قاسمی راستا جلسات جلسات راستا رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برگزار می شود و بوشهر برگزار می شود و بوشهر برگزار می شود و به دنبال آن کمیته های مختلف این جشنواره تشکیل شد.

قاسمی بیان داشت: سپس جشنواره فراخوان به همه استان ها ارسال و در فضای مجازی انتشای مجازی انتشار یافت و به طور مداوم در ارتباط با آن اطلاع رسانی انجام شد.

وی در ادامه اضافه کرد: دستگاه این فراخوان دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور ایده‌های دانشجومعلمان خود را انتخاب کرده و ایده های برتر را برای ما ارسال کردند.

معاون آموزشی، فرهنگی و پژوهشی پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر و رئیس هیئت داوران این جشنواره نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز بوشهر اظهار داشت: از همه دست ها اندرکاران جشنواره در سطح ملی و استانی و همکاران ارجمند دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر و جشنواره اساتید استانی در سطح ملی و همکاران ارجمند دانشگاه فرهنگیان استان دانشجومعلمانی که با شرکت در این جشنواره بر غنای آن، تقدیر می‌کنم.

سید محسن محمدی گفت: از مجموع آثار ارسالی در سطح استانی در نهایت 31 ایده از دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور مورد داوری قرار گرفت.

محمدی بیان داشت: داوران در سه حوزه ژوهشی، تهیه محتوا و تربیت بدنی از اساتید دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر و دیگر استان های کشور بودند.

وی در ادامه افزود: ایده های انتخابی با توجه به ویژگی ها و ملاک های مشخص شده برای داوری قرار گرفتن و تعداد 6 ایده به عنوان ایده انتخاب شدند.

۱- مهدی غضنفری پردیس علامه طباطبایی استان اردبیل

۲- فاطمه پاک نیت پردیس حضرت زینب (س) استان مرکزی

۳- امید مظفری پردیس شهید مدرس استان کردستان

۴- محمد مهدی حسن زاده پردیس آیت الله خامنه ای استان گلستان

۵- مهسا داداشی پردیس الزهرا (س) استان زنجان

۶- خدیجه محسنی کللی پردیس روکش الهدی صدر استان بوشهر

دکمه بازگشت به بالا