استان ها

بزودی تمامی خدمات شرکت گاز به مشترکین به صورت الکترونیکی ارائه می شود

به گزارش خبرگزاری گزارشگر یک از ایلام؛ “محمود کشاورز” در مراسم افتتاح ساختمان اداری گاز ناحیه شهرستان سیروان افزود: این خدمات شامل ۲۱ خدمت است که شامل تمامی خدماتی می شود که مجموعه این شرکت به مشترکین ارائه می کند و این موضوع در راستای طرح تکریم ارباب رجوع، رضایتمندی مردم از خدمات این مجموعه و همچنین جلوگیری از اتلاف وقت آنان انجام می شود.

وی با بیان اینکه تمامی مناطق شهری و روستایی سیروان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و این شهرستان جزو مناطق سبز استان است،اظهار داشت: شهرستان سیروان دارای یک منطقه شهری و ۶۳ روستا می باشد که همه آنها از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به افتتاح ساختمان اداری گاز ناحیه سیروان اشاره و تصریح کرد: این پروژه با حجم عملیات ۲۳۰ مترمربع بنا و ۲ هزار و ۵۰۰ متر محوطه سازی و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

همچنین استاندار ایلام با اشاره به اینکه به برکت نظام جمهوری اسلامی هم اکنون تمامی مناطق شهری  و همه روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در اقصی نقاط استان از نعمت گاز طبیعی  و بهداشتی و ارزان قیمت برخوردار هستند،گفت: طی چند روز آینده در روستاهای زردلان سردسیر مشعل گاز روشن می شود و این استان از لحاظ سرانه گازرسانی به مناطق سبز کشور می پیوندد.

حسن بهرام نیا با اشاره به اینکه گازرسانی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان به واسطه مجاهدت و تلاش جهادی گونه دلدادگان خدمت به مردم است، افزود: یکی از این دلدادگان خدمت به مردم مجموعه شرکت ملی گاز و در راس آن شرکت گاز استان ایلام است.

وی تصریح کرد: گازی که از طریق لوله  و آنهم  از دل کوههای خشن و صعب العبور برای روستاهای محروم و کمتر توسعه یافته استان هدایت می شود نشان از خدمت جهادی مسئولان و کارکنان شرکت گاز استان و صادق وعده بودن دولت ایران قوی است،انتظار می رود که این خدمات همچنان استمرار داشته باشد تا رضایتمندی مردم فراهم شود.

همچنین در ادامه حضور در شهرستان سیروان و در راستای تکریم خانواده معظم شهدا مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با همکاران  در دیدار صمیمانه با خانواده شهید مهدی هواسی با تأکید براینکه دیدار با خانواده شهدا موجب دوام فرهنگ ایثار و جهاد می‌شود،گفت: خون شهیدان باعث بقا و ماندگاری نظام اسلامی شده و همه ما مدیون خون آن‌ها هستیم و باید همواره در مسیر اهداف شهدا حرکت کنیم و به دنبال تحقق اهدافی باشیم که شهدا در مسیر آن جان خود را فدا کردند.

دکمه بازگشت به بالا