اجتماع

بعد از ورود ویروس کرونا به بدن چه اتفاقی می‌افتد؟

یک متخصص بیماری های عفونی توضیح داده است که پس از ورود ویروس کرونا به بدن چه اتفاقی می افتد.

به گزارش گزارشگر یک ، دکتر آمیتیس رمضانی ، در مورد بعد بالینی بیماری عروق بیماری کرونا قلب ، گفت: “ویروس دارای یک قسمت اصلی به نام ویروس سنبله است که یک پروتئین یا آنتی ژن ویروس است و در واقع همه کارها در تشخیص انجام می شود. روش. باختن ” این بخش از ویروس به عنوان واکسن استفاده می شود. مهمترین نقطه ورود ویروس کرونا از طریق بینی است که از طریق این سنبله مهم وارد بینی می شود و سعی می کند به سلول های مخاط بینی متصل شود.

وی افزود: بینی دارای گیرنده های خاصی است که از طریق خوشه های متصل به سلول های بدن وارد می شوند. ویروسها موجودات زنده نیستند ، آنها فقط می خواهند هنگام ورود به سلول تکثیر شوند. سلولهای بینی را تکثیر و از بین می برد. اکنون ما مجموعه ای از ویروس ها داریم که تکثیر شده و وارد سلول های محیطی می شوند ، برخی از آنها می توانند از طریق جریان خون وارد بدن شوند.

رئیس بخش تحقیقات بالینی موسسه پاستور در ایران گفت: گیرنده های مورد نیاز برای ورود ویروس به سلول ها در مخاط حلق ، سیستم تنفسی ، دستگاه تنفسی تحتانی ، دستگاه گوارش ، کلیه ، قلب و کبد وجود دارد. به بنابراین؛ ویروس ها می توانند هر قسمتی از بدن را آلوده کرده و هر قسمتی از بدن را تحت تأثیر قرار دهند ، که یکی از مشکلات ما در مورد ویروس ها است.

وی درگیری کرونا و ریه را مهمترین و خاردارترین برخورد بین تاج و اندام بدن می داند و می گوید: “در این شرایط ، اصل مشکل بوجود می آید و بیماران را بیمار می کند.” ممکن است چند ساعت تا دو هفته از شروع ویروس تا بروز علائم طول بکشد ، که در مورد ویروس های دیگر صدق نمی کند ، در حالی که برخی از افراد تا زمانی که در معرض بیماری عروق بیماری کرونا قلب قرار گیرند تا پایان علامت ندارند. روز بیماری ، بیماری می تواند به دیگران منتقل شود و ویروس از مخاط بینی و دهان ترشح می شود.

به گزارش کانال خبری وبدا ، وی “این بیماری را به دیگران منتقل می کند که تا زمان پایان بیماری بدون علامت هستند و هنوز علامتی ندارند (دو یا سه روز قبل از شروع سرفه ، عطسه و سایر علائم).” این به این دلیل است که ترشحات تنفسی انسان حاوی کرونا است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا