عمومی

بلایی که سر استقلال و پرسپولیس می‌آید

مدیران استقلال و پرسپولیس چاره ای برای آرامش و نگرانی هواداران خود ندارند اما برانکو و شفر انتخابی برای پرداخت دارند اما معتقدند عمق فاجعه می تواند آینده مالی هر دو باشگاه را خراب کند. این همان چیزی است که احمد سعادتمند از استقلال و رسول پناه در پرسپولیس می داند. کج کردن آجر اول ، دیوار شیب را بالا می برد. کار امروز بر آینده تأثیر خواهد گذاشت.

کمی برگردیم برانکو و شفر پرسپولیس و استقلال را ترک کردند. در آن زمان بنا به گفته اعراب ، مدیرعامل سرخ ، پول برانكو آماده بود و طبق احزاب استه گرال ، آنها قرآن مجردی به شفر نمی دادند. تصور کنید اگر در آن زمان به توافق برسید چه اتفاقی می افتد. لازم نبود حداقل 25 تومان یورو و دلار پرداخت شود. حالا نتیجه این عدم فعالیت چیست؟

یک پیام واضح در محرومیت از انتقال وجود دارد. پیام اول این است که شما باید به طلبکاران خارجی بپردازید. به عبارت دیگر ، اگر این کار را اول کردید ، اکنون این کار را خواهید کرد. دومین؛ اکنون این رای به بازیکنان اهرم می دهد تا تعداد قرارداد خود را افزایش دهند. به چه شکلی؟ حالا بازیکنان استه گرو و پرسپولیس حال و هوای خود را تنظیم کرده اند. “حتی بازیکنان این نیمکت مشکلات خاص خود را دارند؟” ما خیلی پیر هستیم برای گرفتن حق. “ما می خواهیم به جایی برویم که حداقل روزانه یا شبانه روز کلوپ را نابود نکند.” این اولین بُعدی می شود که قابلیت اطمینان پیراهن های استقلال و پرسپولیس را از دست داده است. حال اگر بازیکن بداند که او نمی تواند بازیکن را از این باشگاه بدست آورد و می خواهد در وسط بماند ، این باشگاه مجبور است با سازهای خود بازی کند. اگر او 2 میلیارد بخواهد ، 4 میلیارد می گوید. کلوپ چاره ای ندارد و با چشم حرف می زند! با این حال ، فن باید مسئول شکست بازیکن باشد. در وسط ، او ممکن است بخواهد بازیکن را مقابل فن قرار دهد که در این صورت سرانجام خودش را از دست می دهد. اگر نمی خواست عرصه را برای جوانان فراهم کند ، وی در واقع دشوار و غیرممکن به نظر می رسد.

با این حساب ، عواقب عدم توافق با افراد خارجی را تصور کنید. هزینه تعمیر و نگهداری بازیکن دو برابر است ، که آینده مالی باشگاه را به خطر می اندازد. تابستان گذشته حداقل اتفاقی که در پرسپولیس و استه گرال افتاد ، می توانید تأثیرگذاری در خزانه داری هر دو باشگاه را ببینید.

اما در کل مشکلی وجود ندارد …. هواداران هردو باشگاه را پرداخت می کنند. نیازی به ناراحت یا استرس مدیران قدیمی و فعلی نیست. هواداران باید اشتباهات مدیریتی خود را بپردازند.

252 252

دکمه بازگشت به بالا