بین الملل

بندر ایلات رژیم صهیونیستی هرلحظه ممکن است از سوی انصارالله موشک‌باران شود/ قدرت مهارنشدنی مبارزان یمنی در حوزه پهپاد

پرونده تهدید امنیتی انصارالله علیه رژیم صهیونیستی -3 / سید عفقه

کمیته مردمی ارتش و یمن در سال 2020 یک سال را به پایان رساند ، نه تنها شکست های سیاسی متعددی را به ائتلاف متجاوز وارد کرد ، بلکه توانست سلاح های استراتژیک ، زمینی ، هوایی و دریایی را برای مهاجمان ناامن تر از هر زمان دیگری بهبود بخشد. گروه بین المللی آنا. کردن

ارتش صهیونیستی اخیراً در سند ارزیابی سالانه خود با ادعای اینکه ایران از نظر مالی و تسلیحاتی پشتیبانی می کند ، به گروه های مختلفی که قصد حمله به رژیم را دارند ، از جمله انصارال یمانی ، اشاره کرد. صهیونیست ها همچنین استدلال کرده اند که ایران می خواهد از طریق گروه های مورد حمایت عراق و یمن به اسرائیل حمله کند. چنین حملاتی را می توان با موشک های دوربرد یا پهپاد انجام داد.

ما در مورد این موضوع و ابعاد جنبش انصارالله یمن و تهدیدی که صهیونیست ها را از قدرت موشک ها و هواپیماهای بدون سرنشین انصارالله ترس و نگرانی داد ، صحبت کردیم.

آنا: چرا ایالات متحده برای آغاز جنگی تقریباً هفت ساله علیه یک کشور سرکوب شده با عربستان سعودی همکاری کرد؟

سیدافقهی: یمن ، تقصیر سعودی ها و جنایتکاران و شرکای تروریستی آنها در محاسبات اغراق آمیز ، می تواند به این کشور حمله کند زیرا این کشور بسیار ضعیف ، فاسد و فاقد دفاع است. یمن پس از سقوط عبدالله صالح توسط انقلابیون فروپاشید. موقعیت جغرافیایی سیاسی صنعا به منافع سعودی ها و رژیم صهیونیستی در ایالات متحده و منطقه دریای سرخ ، باب المندب ، از دریای عمان تا تنگه هرمز (فاصله بین تنگه ها) هرمز و باب بسیار حساس است. المندب در اقیانوس آرام شمالی).

سیدهادی سید افقهی

رژیم های عربستان سعودی ، آمریکایی و صهیونیستی قصد داشتند یمن را به دست بگیرند و کار سوگند آل سعود و الزید ، انصارالله را با رعد و برق به پایان برسانند. چنین سو mis تفاهم هایی وجود داشت و بر این اساس ، آنها با استکبار و بی رحمی به مردم مظلوم یمن حمله کردند. به طور طبیعی ، مردم یمن در آغاز یک حمله گسترده ، گسترده و وحشیانه که در ابتدا از بمب های آلوده به مواد رادیواکتیو استفاده می کرد ، آسیب دیده و شوکه شدند. بر اساس گزارش ها ، بیشتر کارشناسان نظامی عبوری گفتند که از تابش هسته ای در منطقه جبل النقیم خارج از صنعا استفاده شده است زیرا امواج کپک تولید شده در اثر انفجار طبیعی نبوده است.

آنا: پس از آنکه انصارالله یمن توانست معادله سعودی و آمریکایی را لغو کند ، صهیونیست ها شروع به کاهش سرعت موفقیت ارتش یمن کردند. آیا این جنبش می تواند در آینده از تصمیم مردم یمن نسبت به رژیم سعودی و صهیونیستی بکاهد؟

سیدافقهی: یمنی ها در وهله اول توانستند موج حملات را شکست دهند و با گذشت زمان جلوی پیشروی مزدوران سعودی و متحدانش را گرفتند. امروز ، تعادل بازدارندگی در منافع جنگهای نامتقارن و ماهرترین افراد با حداقل امکانات ، عشایر مشتاق ، انصارالله و ارتش هوشمند یمن ، سعودی ها با بیشترین امکانات ممکن است. حداقل موفق نشوید.

توانایی های موشکی و پهپادی یمنی سعودی ها و متحدان را از خواب محروم کرده است و آنها از اینكه انصارالله این نیرو را در زمینه پهپادها ، موشك های كروز و موشك های بالستیك به عنوان نیرویی مهار ناپذیر ساخته است ، شگفت زده می شوند. آنها صدمات جبران ناپذیری به نفت و تأسیسات نظامی ، فرودگاهها و پایگاهها وارد می کنند. این تحولات در آستانه آزادسازی شهر مأرب امروز از لوث ارتش عبدالله صالح و مزدوران عبد ربه منصور هادی ، رئیس استعفای دولت یمن است. .


بیشتر بخوانید:

انصارالله قول انتقال رژیم صهیونیستی را بر روی نقشه جهان داد / اشغالگران مردم یمن را غافلگیر کرد


ایالات متحده ، عربستان سعودی و متحدانش به رسمیت می شناسند و معتقدند که انصارالله دیگر به راحتی از معادلات سیاسی و استراتژیک یمن خارج نمی شود و باید در تمام معادلات استراتژیک آینده قلمداد شود. از کشور انگیزه یمنی ها برای هدف قرار دادن و تهدید رژیم صهیونیستی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. سید حسین بدرالدین حوثی ، بنیانگذار جنبش انصارالله ، از ابتدا مرکز خصومت و خطر برای جهان اسلام و یمن و زیردستان آنها مانند ایالات متحده ، رژیم صهیونیستی ، عربستان سعودی و امارات را نشان داد. ، بحرین و … دشمن یمن. شعار معروف پلاکاردهای یمنی نقشه های الله اکبر ، النصر الاسلام ، الموت در ایالات متحده و الموت در اسرائیل را نشان می دهد ، بنابراین حوثی ها خصومت را در قلب یمنی ها به ویژه انصار نهادینه کردند. نیروهای الاسلامی یمنی ها دو دشمن اصلی دارند. رژیم Guacionist آمریکا.

سیدهادی سید افقهی

بنیانگذار انصارالله توضیح داد. اگر یمن بایستد و در برابر دو نیروی شیطانی ایالات متحده و صهیونیسم مقاومت کند ، آل سعود ، آل خلیفه و النیان قدرت زیادی نخواهند داشت. از آنجا که مشکل فلسطین یک ایده آل استعلایی ، یک ارزش دست نیافتنی است و قابل معامله نیست ، یمنی ها آن را افتخار جهان اسلام و اولین کیبلای مسلمانان می دانند و پیوند معنوی زیادی با فلسطین دارند. رژیم صهیونیستی و برد موشکی اخیراً صنعت موشکی را افشا کرده و بندر ایلات ، یکی از بندرهای مهم رژیم اشغالگر را متحول کرده است.

آنا: به عبارت دیگر ، یمن می تواند انصارالله را انجام دهد هدف قرار دادن واردات نفت و تجارت رژیم صهیونیستی و خسارات سنگین از مهمترین مناطق جذب گردشگر است.

سیدافقهی: آره. البته نیروهای یمنی می توانند به مناطق دیگر نیز حمله کنند. همچنین می تواند در ناوبری و مانور دریایی تداخل ایجاد کند ، اما در حال حاضر بلاتکلیف است که آیا آنسا لولا کشتی صهیونیستی را که مشرف به بخشی از سواحل دریای سرخ است و می تواند خسارت زیادی وارد کند ، هدف قرار دهد. خصومت انصارالله ایدئولوژیک و استراتژیک و در عین حال نظامی و اقتصادی است و یکی از آسیب های جدی که به آنها وارد شده اتحاد و همکاری رژیم صهیونیستی با مردم آل سعود و امارات است.

نکته مهم دیگر تلاش برای خلع سلاح انصارالله توسط کسانی است که ادعا می کردند با آل سعود طرفدار عربستان هستند و به رژیم صهیونیستی پشت کردند. یمنی ها عربستان ، امارات ، بحرین ، سودان و مراکش را با قدرت موشک و هواپیماهای بدون سرنشین تهدید کرده اند و اگر بخواهند به مظلومان آسیب برسانند و محاصره صنعا را ادامه دهند مظلوم را هدف قرار خواهند داد.

در این میان گزارش هایی از یمن وجود دارد مبنی بر اینکه انصارالله توانست یک ژنرال بلندپایه سعودی را دستگیر کند. انصارالله که توسط رژیم سعودی ، ایالات متحده و رژیم صهیونیستی بمباران شده است ، از آرمان فلسطین دفاع می کند و حماسه باشکوه روز القدس را به تصویر می کشد. سخنگوی آنسا لولا گفت اگر عربستان سعودی حماس فلسطینی ، زندانی در عربستان سعودی را آزاد کند ، ساناگا ژنرال را آزاد خواهد کرد. بنابراین ، در موقعیت یمن ، آرمان های یمن ، شعار یمن ، در تعارض با رژیم صهیونیستی ، جدیت یمن موضوعی غیرقابل انکار است.

انتهای پیام / 4033 /

دکمه بازگشت به بالا